صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا استخر دار در محموداباد

خرید ویلا استخر دار در محموداباد

665

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
6،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17706
زمین
350 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا استخر دار در محموداباد

 

حتما به خوبی می دانید که شمال کشور از نظر موقعیت جغرافیایی به دو دسته ساحلی و جنگلی تقسیم می شوند، اینکه شما در کدام از منطقه قصد خرید ویلا را دارید، بستگی به نوع سلیقه شما دارد.

خرید ویلا دوبلکس ساحلی در بهترین و شيك ترين شهرک های لوكس محموداباد با زمينی به مساحت 350 متر مربع  با زير بنايی به مساحت 250 متر مربع، 4 خوابه که تمامی اتاق ها به صورت مستر تعبیه شده اند، و نیز به صورت دوبلكس با سازه ای مدرن با امکانات  کامل و حیاط کاری زیبا و گل کاری شده که زیبای ویلا را دو چندان می کند، در اختیار شما عزیزان قرار دارد، در ادامه این آگهی به صورت تکمیلی با این ویلا در محموداباد آشنا خواهید شد. 

 این ویلا شهرکی بوده و در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته وجود دارد، که خیالتان را از نظر امنیت آسوده می کند، با توجه به منطقه توریستی و ساحلی محموداباد از امنیت کامل برخوردار است، و ساختمان نیز دارای دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت و... می باشد، که امنیت ویلا و شهرک را تضمین شده است، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این ویلای ساحلی انشعابات و الزامات ضروری یعنی آب و برق و گاز می باشد، که خوشبختانه این ویلا دارای انشعابات جداگانه است، در این صورت ویلا دارای مجوز ساخت و اسناد رسمی مانند سند شش دانگ و تک برگ و پایان کار می باشد، مشکل سند از متداول ترین مشکلاتی است که خریداران و متقاضیان خرید ویلا در شمال با آن مواجه اند، اما این ویلای دوبلکس در محموداباد فاقد چنین مشکلاتی می باشد، همانطور که گفته شده، این ویلا تمامی اسناد رسمی و مجوزات لازم را دریافت نموده است، و با خیال آسوده می توانید اقدام به خرید ویلا سند دار در شمال نمایید.

علاوه بر امتیازات عنوان شده در متن بالا، شرایط پرداخت و تسویه ی مبلغ کل ویلا بسیار مناسب می باشد، از همین سوی کارشناسان مالی مجموعه دنیز این ویلای دوبلکس استخر دار را از نظر تسویه مالی به صورت نصف مبلغ نقد، مابقی اقساط بدون بهره 4 ماه و معاوضه به شما خریداران محترم پیشنهاد می دهد، که خرید ویلا اقساطی در محموداباد را یک گزینه برای انتخاب در نظر بگیرید.

حیاط این ویلا از سنگ درجه یک است و با باغچه کاری زیبایی که طراحی شده است فضای دلنشین و آرامش بخشی را ایجاد کرده، همچنین استخر این ویلا از ترکیب سنگ های سفید و آبی ایجاد شده، که زیبایی استخر را دو چندان نموده است، قبل از خرید ویلا استخر دار  و خرید ویلا در محموداباد می توانید بازدید از این ویلای دوبلکس را توسط مشاوران مجموعه دنیز امتحان نمایید.

این ویلا دارای تمامی امکانات داخلی از قبیل سونا، استخر، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تجهیزات آشپزخانه ای کامل و.... را دارا می باشد، که شما عزیزان دیگر نیاز به تهیه هیچ امکاناتی برای این ویلای مورد نظر نمی باشید.

برای دریافت مشاوره و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17706
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه