صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس جنگلی شهرکی در محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس جنگلی شهرکی در محمودآباد

649

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
3،600،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17709
زمین
250 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی شهرکی در محمودآباد

سلام به همه ی شما بزرگواران؛ امیدوارم حالتون خوب و لبتون همیشه خندون باشه.

امروز در این آگهی با شما همراه هستیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی شهرکی در محمودآباد را معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، این ویلا را از دست ندهید.

محمودآباد که یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران محسوب می شود، با شهرهای آمل، نور و سرخ رود همسایه می باشد؛ این شهر نزدیک ترین شهر ساحلی به پایتخت کشور می باشد؛ این شهر علاوه بر دارا بودن سواحل زیبای دریای خزر، دارای جنگل های بکر نیز می باشد؛ پس اگر قصد خرید ویلا ساحلی را دارید و همچنین به جنگل نیز علاقه دارید، خرید ویلا محمودآباد گزینه مناسبی برای شما است.

متراژ کل زمین این ویلا 250 متر و زیربنای مفید تریبلکس آن 400 متر می باشد؛ در این ویلای تریبلکس 4 اتاق خواب مستر همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در نظر گرفته شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

همانطور که از نام این نوع ویلا پیداست، ویلاهای تریبلکس از 3 طبقه تشکیل می شوند؛ در این ویلاها، هر طبقه معمولا دارای اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس بهداشتی می باشد؛ خرید ویلا تریبلکس به دلیل داشتن زیربنا زیاد و همچنین امکانات فراوان، دارای قیمت بیشتر نسبت به سایر ویلاها می باشد و تنها افراد کمی قدرت خرید این نوع ویلا را دارند.

این ویلای شهرکی به صورت فول فرنیش یا به زبان دیگر، به صورت فول مبله به فروش می رسد؛ از مزایای خرید ویلا مبله می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد؛ زیرا نیاز نیست تا وقت خود را برای تجهیز کردن ویلا بگذارید.

از مهم ترین مزیت های این ویلای لاکچری، استخر آن می باشد؛ این استخر دارای تجهیزات کامل و موتور خانه به همراه تصفیه آب می باشد؛ اگر از علاقمندان خرید ویلا استخردار هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای استخردار سایت تخصصی دنیز ویلا دیدن نمایید.

چشم انداز زیبای این ویلا رو به جنگل می باشد.

یکی از انواع نماهایی که امروزه در شمال کشور بیشتر دیده می شود، نمای مدرن است؛ خرید ویلا نما مدرن به دلیل جذابیت و تازگی خاصی که دارد، در این منطقه رشد چشم گیری داشته است؛ نمای این ویلای استخردار هم از همین نوع می باشد که جلوه ی بسیار زیبایی را برای این ویلا به ارمغان آورده است.

همانطور که از عنوان این آگهی پیداست، این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی 24 ساعته بنا شده است که خیال شما را از بابت امنیت ویلا آسوده می کند.

به دلیل لوکیشن بسیار عالی ویلا، دسترسی آن به جاده اصلی بسیار ساده و راحت می باشد.

این ویلا با متریال درجه 1 طراحی شده است؛ آشپزخانه آن شامل هود و گاز رو میزی به همراه کابینت های مرغوب می باشد؛ پوشش کف ویلا از سنگ بوده و سقف آن نیز کناف می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

با تکر از همراهی شما عزیزان؛ روز بخیر، در پناه حق.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17709
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه