صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا جنگلی نما مدرن در نوشهر

خرید ویلا جنگلی نما مدرن در نوشهر

740

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
5،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17710
زمین
270 متر مربع
بنا
210 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا جنگلی نما مدرن در نوشهر

 

با سلام، ویلا دنیز همراه همیشگی شماست.

ویلا دوبلکس در شمال یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین گزینه برای خرید ویلاست، این ویلا دوبلکس جنگلی در شمال ایران، در استان مازندران و در شهرستان نوشهر در منطقه فوق العاده خوش اب و هوا و جنگلی قرار دارد، و شهرستان نوشهر جزو یکی از شهرهای توریستی می باشد که به شهرهای از قبیل نور، رویان، محموداباد در فاصله ی اندکی اشراف دارد.

ویلا شهرکی، به مجموعه ویلاهای که در داخل یک محدوده محصور  شده باشد، گفته می شود که معمولا دارای مشاعاتی از قبیل پارک، گیت ورودی، نگهبانی 24 ساعته، خیابان بندی اصولی و.... باشد گفته میشود.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر و خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلا نیز در این شهرک برند با متراژ زمینی به مساحت 270 متر مربع و 210 متراژ زیربنای این ویلا در نوشهر می باشد، ویلا دوبلکس جنگلی با امکانات فول، مستندات کامل، شرایط استثنایی، مانند؛ تاسیسات سرمایی و گرمایی، دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، 3 اتاق خواب به صورت مستر در اختیارتان است که خیالتان بابت خرید این ویلا جنگلی دوبلکس در شهرستان نوشهر در منطقه بکر راحت میکند، ویلایی که در سال 1399 ساخته شده و تمامی انشعابات و الزامات لازم را دریافت نموده است.

علاوه بر امتیازات و امکانات کامل این ویلا دوبلکس شرایط تسویه بسیار مناسب را دارا می باشد، از همین سوی کارشناسان مالی مجموعه دنیز این ویلا را از نظر شرایط مالی فوق العاده مناسب را به شما پیشنهاد میکنند، در اخر این ویلا با تمام امکانات رفاهی و کاملی که دارد اماده برای خرید است.

اگر شما به دنبال خرید ویلا در شهرک هستید بازدید از این ویلا را توسط تیم ما از دست ندهید.

همانطور که گفته شد، خرید ویلا دوبلکس در شمال یکی از گزینه های محبوب و پر طرفدار برای خرید ویلاست، ویلاهای دوبلکس معماری مدرن با چشم انداز و منحصر به فردی دارند، این ویلا ها از نمای بیرونی قابل تشخیص هستند ویلایی که به صورت یک طبقه دیده می شود اما در واقع در طراحی داخلی ان از دو طبقه مجزا  ساخته شده اند، انچه مشتریان را برای  خرید ویلا در شمال  به سمت این ویلا جنگلی جذب میکند، نحوی طراحی دکوراسیون داخلی است که باعث میشود سبک زندگی لوکس را تجربه کنند.

پیشنهاد ویلا دنیز به شما عزیزان این است، که از فرصت بدست امده نهایت استفاده را ببرید، و صاحب یکی از مجلل ترین ویلا های منطقه شوید، برای اشنایی بیشتر از مجموعه دنیز کافیست درباره ما را کلیک کنید.

کافیست برای ثبت در خواست مشاوره، که در قسمت راست همین صفحه قرار دارد، دکمه ثبت در خواست مشاوره را فشار دهید، تا در اسرع وقت مشاوران حرفه ای و مجرب مجموعه دنیز با شما هماهنگی لازم را انجام دهند.

برای تماس با ما کافیست کلیک کنید.

مشخصاتی که در متن بالا به شما معرفی شده است، همه ان چیزی بود که باید از این ویلا میدانستید، ویلایی که با یکبار دیدن عاشقش خواهید شد.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17710
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه