صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا تریبلکس در محموداباد

خرید ویلا تریبلکس در محموداباد

839

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
10،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17714
زمین
440 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس در محموداباد 

 

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان و عزیزان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا تریبلکس نما مدرن ساحلی، در منطقه شمال کشور، در شهر خوش آب و هوا و بکر محموداباد؛ اگر قصد خرید ویلا تریبلکس را دارید ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

این ویلای زیبا دارای امکانات و مشخصاتی به صورت زیر می باشد؛

ویلا تربیلکس فول در پلاک دوم اب در یکی از شهرهای زیبا در محموداباد ساحلی، با نگهبانی 24 ساعته و سرایداری، گیت ورودی با امنیت بالا، دارای 440 متر زمین و 350 متر بنا با سرایداری می باشد، و از امتیازات مهم این ویلا می توان به استخر چهارفصل، رئوف گاردن بسیار زیبا با ویو دریا و طبیعت زیبای محموداباد همراه با الاچیق و باربیکیو و...  اشاره نمود، که می توانید اخر هفته و تعطیلات خود را با بهترین امکانات و به نحو احسن بگذرانید، بازدید از این ویلای زیبا را توسط مجموعه دنیز از دست ندهید.

برای مشاهده و  خرید ویلا در محموداباد و  خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

از دیگر مشخصات این ویلای تریبلکس زیبا 4 اتاق خواب، که یک خواب پایین مستر با سرویس عمومی 3 خواب بالا و یک اتاق دیگر Vip می باشد، که هر کدامیک از این اتاق خواب ها دارای طراحی سقف بسیار زیبا، با کمد دیواری و کاغذ دیواری و... دیزاین شده اند. 

این ویلا ساحلی علاوه بر داشتن قیمت به روز، دارای شرایط پرداخت فوق العاده مناسب به صورت نصف مبلغ به صورت نقد، مابقی به صورت اقساط 4 ماه بدون بهره و حتی معاوضه با لندکروز یا بی ام و سری 7 و یا ماشین روز، صورت می گیرد، که شما عزیزان با این شرایط می توانید صاحب یکی از ویلاهای لوکس در شهر ساحلی محموداباد شوید، و اسناد و مدارک این ویلا به صورت، سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان با مجوزات ساخت و پایان کار می باشد، و نیز انشعابات آب، برق، گاز در سال 1398 دریافت نموده است.

در طراحی فضای داخلی ویلا سبک‌ های متنوعی، با تجهیزات و امکاناتی که برای زیباتر شدن فضای داخلی وجود دارد، که در این صورت سبک مدرن و کلاسیک اجرا می شود، و داشتن حیاط دل‌ باز یکی از نقاط قوت ویلاها محسوب می‌ شود، این ویلای تریبلکس حیاط سازی با درختان و گیاهان زینتی، آلاچیق و... باعث زیباتر شده ویلا شده است، بنابراین محوطه سازی و طراحی اهمیت به سزایی در ارزش ویلا دارد، در این صورت حیاط ویلا یک گزینه‌ ایی بهتر و قابل توجه ایی می باشد، که قبل از خرید ویلا اقساطی  به آن توجه می شود.

در سایت ویلا دنیز فایل های متنوع ایی برای خرید ویلا سند دار  و خرید ویلا ساحلی  وجود دارد، شما با توجه به خواسته و علایق خود می توانید اقدام به

فروش ویلا استخردار  یکی از شهرک های محموداباد نمایید، برای ارتباط بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17714
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه