صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما مدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلا نما مدرن جنگلی در چمستان

633

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
4،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17720
زمین
250 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما مدرن جنگلی در چمستان

 

این ویلای زیبا با مشخصات زیر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

این ویلا مدرن دارای 250 متر مربع مساحت زمین، با متراژ 270 زیربنا در سازه ای مدرن دوبلکس، در چمستان سرسبز، در شهرک تهرانی نشین، با ویوی جنگل و نگهبانی 24 ساعته توسط مهندسین مجرب طراحی و احداث شده است.

این ویلای زیبا دارای امکانات فوق العاده ایی نظیر؛ آلاچیق، آبنما، آتشدان و حیاطی زیبا با گل و گیاهان زیبا طراحی شده است، و نیز این ویلای جنگلی دارای استخر و سونا و جکوزی با بهترین امکانات و تجهیزات روز می باشد، که می توانید نهایت لذت را ببرید، برای این ویلا یک سفره خانه سنتی فوق العاده لاکچری در نظر گرفته شده است، که می توانید ساعاتی از روز را در این مکان بگذرانید، برای مشاهده خرید ویلا نما مدرن و خرید ویلا دوبلکس  کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ویلای دوبلکس دارای ۳ اتاق خواب می باشد، که هر ۳ اتاق آن نیز مستر می باشند، و این ویلا در بهترین منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، در یکی از شهرک های برند همراه با چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیک به مرکز خرید و مرکز شهر و فاصله کم با دریا در منطقه جنگلی چمستان واقع شده است، و

خرید ویلا استخر دار به صورت اقساطی خود یک امتیاز بزرگی است، این ویلا لوکس دارای شرایط پرداخت فوق العاده به صورت، نقد و اقساط می باشد، که می توانید خرید ویلا اقساطی را در شمال تجربه کنید.

 

برای ساخت هر ویلا باید مراحلی قانونی طی شود، اولین مرحله دریافت پروانه ساخت یا مجوز ساخت است، این ویلای دوبلکس جنگلی ، سند دار بوده و اسناد آن به صورت کامل تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار و همچنین سند آن به صورت شش دانگ می باشد، خیالتان بابت سند میتوان راحت باشد، و اسوده میتوانید این ویلا مدرن را خریداری نمایید، برای مشاهده و خرید ویلا سند دار دیگر، کلیک نمایید.

قیمت ویلا جنگلی با توجه به سازه دوبلکس و موقعیت خاص و بی‌ نظیر جنگلی و با هزینه ساخت ویلا که برای سازنده آن محاسبه گردیده، دارای قیمت مناسبی می باشد، این ویلا دارای امکانات دیگر همچون کنتور آب، برق، گاز، درب ضد سرقت، انباری داخل ملک، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سونا و جکوزی، کابینت و کمد دیواری از بهترین جنس mdf، و کاغذ دیواری و نورپردازی از سقف و... اکازیون دیزاین شده است.

همان طور که می دانید ویلا در شهرک دارای امنیت بالایی می باشد، که توسط نگهبان مجموعه، به صورت 24 ساعته و گیت ورودی و دوربین مدار بسته محافظت می شود، در این صورت خرید ویلا در شهرک یکی از بهترین گزینه برای انتخاب برای شما عزیزان می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در چمستان   کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

پیشنهاد دنیز ویلا به شما عزیزان این است که از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرید، و در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17720
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه