صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس شهرکی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در چمستان

546

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
7،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17722
زمین
450 متر مربع
بنا
360 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در چمستان

 سلام و عرض ادب و احترام به همه شما همراهان محترم سایت تخصصی ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و جیبتون پر پول.

 امروز قصد داریم در این آگهی یک دستگاه ویلا دوبلکس شهرکی سنددار را به شما عزیزان معرفی کنیم.

این ویلا در یک شهرک برند در شهر جنگلی چمستان بنا شده است؛ چمستان از جمله شهرهای جنگلی استان سر سبز مازندران می باشد؛ شهر چمستان با شهرهای آمل و نور همسایه است؛ به دلیل لوکیشن استثنایی این شهر، اغلب روستاهایی که در چمستان واقع شده اند، جنگلی هستند؛ به روایتی دیگر، ۸۰ درصد ویلاهایی که در این شهر بنا می شوند، تنها ۱۰ دقیقه با جنگل فاصله دارند؛ چنانچه شما هم قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، با کلیک روی نوشته رنگی شده می توانید ویلاهای جنگلی که ما برای شما عزیزان آماده کرده ایم را مشاهده نمایید.

متراژ کل زمین این ویلا ۴۵۰ متر می باشد که ۳۶۰ متر آن را زیربنای مفید دوبلکس آن تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که همه ی آن ها مستر و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی هستند.

این ویلای دوبلکس کاملا نو ساز بوده و تاکنون کلید نخورده است؛ همچنین تمامی انشعابات از جمله آب، برق و گاز آن نصب شده و آماده بهره برداری می باشد.

ویوی بسیار زیبای این ویلا به سمت کوهستان و جنگل می باشد.

همانطور که در ابتدای آگهی بیان شد، این ویلا در یک شهرک برند و البته بزرگ با دوربین مداربسته و نگهبانی 24 ساعته بنا شده است؛ برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی کلیک کنید.

این ویلای جنگلی در دو طبقه طراحی شده است که اصطلاحا به آن دوبلکس گفته می شود؛ خرید ویلا دوبلکس مزایای بسیار زیادی دارد؛ از جمله مزایای این نوع ویلا، بهره مندی از فضا و امکانات بیشتر نسبت به سایر ویلاها می باشد؛ اما مهم ترین عیب این نوع ویلا، قیمت بالای آن می باشد.

در کشور عزیزمان ایران، سندهای مختلفی رایج می باشد؛ از جمله این سندها، سند شش دانگ عرصه و عیان می باشد؛ این نوع سند مهم ترین و معتبر ترین زمین در ایران است؛ خوش بختانه این ویلا هم دارای سند شش دانگ عرصه و عیان می باشد؛ امروزه مهم ترین ملاک خریداران ویلا، خرید ویلا سنددار است.

متریال داخلی این ویلا بسیار زیبا و درجه یک می باشد؛ کابینت هایی که در آشپزخانه این ویلا در نظر گرفته شده است، از بهترین جنس های بازار می باشد؛ همچنین آشپزخانه دارای هود و گاز رو میزی می باشد؛ درب ورودی ویلا نیز ضد سرقت می باشد.

 باغچه کاری این ویلا فوق حرفه ای بوده به صورتی که در تمامی نقاط حیاط ویلا، گل و گیاه کاشته شده است؛ همچنین در حیاط این ویلا، یک استخر رو باز با تمامی تجهیزات طراحی شده است؛ پس اگر قصد خرید ویلا استخردار را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 

برای بهره مندی از مشاوره ی رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار داده شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17722
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه