صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلای نمارومی سندار در چمستان

خرید ویلای نمارومی سندار در چمستان

550

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17726
زمین
200 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای نمارومی سندار در چمستان

سلام و درودی دوباره خدمت همه شما همراهان عزیز و همیشگی سایت تخصصی دنیز ویلا؛ امیدوارم حالتان خوب و در حال سپری کردن بهترین ایام از روزهای گرم تابستانی تان باشید؛ و حال و احوال اقتصاد شما رو به راه و بهتر از همیشه بوده باشد.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا یک دستگاه ویلای نما رومی سنددار که در شهر خوش آب و هوای چمستان بنا شده است را به همراه شما عزیزان مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ اگر شما به دنبال خرید ویلا چمستان هستید این آگهی را با دقت و نگاه ویژه مطالعه فرمایید.

قبل از پرداختن به جزئیات ویلا توضیح مختصری را در مورد شهر خوش آب و هوای چمستان به خدمت شما عزیزان عرض می کنم، که اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، آشنایی کوچکی در این باره داشته باشید؛ چمستان یکی از شهرهای کوهستانی و جنگلی استان مازندران می باشد این شهر به دلیل داشتن جنگل های بکر و کوهستانی بودن از آب و هوای مرطوب برخوردار می باشد که به جرعت می توان آن را جزو یکی از حساب های کشور عزیزمان ایران معرفی کرد.

این ویلا که در این شهر خوش آب و هوا بنا شده است به صورت نیم پیلوت طراحی و ساخته شده است، ویلاهای نیم پیلوت به آن دسته از ویلا ها اطلاق می شود که اختلافات یک و نیم طبقه ای با سطح زمین دارد؛ ویلا های نیم پیلوت بین ویلاهای فلت و دوبلکس قرار می‌گیرد؛ ویلاهای نیم پیلوت، همکف با زمین ساخته شده و معمولاً اتاق خواب هایشان به وسیله راه پله در طبقه‌های بالایی قرار می گیرند، و برای شما عزیزانی که قصد خرید ویلا نیم پیلوت را داید، این ویلا گزینه مناسبی برای شما سروران گرامی است.

نمای خارجی این ویلا به صورت رومی طراحی و ساخته شده است؛ این ویلای نما رومی به دلیل استفاده از سنگ در طراحی خارجی دارای مقاومت استحکام بالایی در برابر هوازدگی و تغییرات جوی می باشد و از این رو در درازمدت زیبایی و جذابیت خود را حفظ می‌کند؛ پس اگر شما به دنبال خرید ویلا نما رومی میباشید این را گزینه مناسبی برای شما می باشد.

امنیت ویلا به دلیل قرارگیری در شهرک کاملاً تضمین شده و از سطح امنیت بالایی برخوردار می باشد و شما با خرید ویلا شهرکی، هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت.

تمامی انشعابات ویلا اعم از آب ، برق و گاز نصب و آماده بهره برداری می باشد.

از اسناد مهم این ویلا می توانم  به سند آن که به صورت تک برگ شش دانگ و عرصه و اعیان می باشد و همچنین پروانه پایان کار را آن اشاره کنم.

متراژ مساحت کل زمین ویلا ۲۰۰ متر و زیربنای آن ۱۴۰ متر می‌باشد.

ویلا نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است.

این ویلای فول امکانات در نزدیکی جاده اصلی بنا شده است؛ حیاط و محوطه آن به دست طراحان خوش ذوق طراحی و ساخته شده است.
از امکانات داخلی این ویلای ۳ خوابه میتوانم به کف آن که تماما پوشیده شده از سرامیک می باشد، و همچنین سقف آن که به وسیله کناف زینت داده شده است اشاره کنم؛ سرویس بهداشتی ویلا به صورت ایرانی و فرنگی می باشد.

 

با تشکر از همراهی شما در صورت نیاز به مشاوره های بیشتر می توانید به صورت کامل رایگان با مشاوریت ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین مجرب ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17726
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه