صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلای دوبلکس نماسنگ در شمال

خرید ویلای دوبلکس نماسنگ در شمال

640

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
7،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17727
زمین
450 متر مربع
بنا
360 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس نماسنگ در شمال 

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان عزیز و محترم سایت ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان در این روزهای گرم تابستان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما سنگ شهرکی در یک منطقه برند جنگلی در شهر چمستان، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، ما را از انتهای این آگهی همراهی کنید.

خرید ویلا در چمستان، شمال ایران به خاطر جاذبه خاصی که دارند، همیشه مورد علاقه افراد برای گذراندن تعطیلات می‌باشند، علاقه‌مندی به گذراندن تعطیلات در شمال، در سالهای اخیر باعث رشد خرید و فروش ویلا در شمال کشور در مناطق خاص از آن شده است؛ یکی از مناطق شمال کشور است که علاقمندان زیادی به خرید ویلا در آن منطقه دارد.

چمستان در شهر نور استان مازندران از مناطقی است که در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاران زیادی را برای خرید ویلا به سمت خود کشانده است، وجود انواع ویلاهای جنگلی و کوهستانی در سبک های مختلف گل های دیگری به زیبایی های این منطقه از مازندران بخشیده است.

طراحی این ویلا به صورت دوبلکس نما سنگ می باشد، امروزه تعداد افرادی که به سمت ویلای دوبلکس روانه می شوند، در حال افزایش است، دلیل اینکه این افراد به سمت ویلای دوبلکس می روند این است که ویلای دوبلکس از فضای بیشتری برخوردار است و می تواند تجهیزات بیشتری را در خود جای دهد؛ اگر شما هم دوست دارید گروهی یا به صورت دسته جمعی سفر کنید، ما به شما این ویلا را پیشنهاد می دهیم، بلکه شما به راحتی می توانید افراد زیادی را در داخل ویلا جای دهید.

یکی از مزایای خرید ویلا استخردار این است که شما را از رفتن به استخر های عمومی باز می دارد و شما هم به راحتی می توانید در هر لحظه که خواستید به داخل استخر بروید لذت ببرید.

این ویلای شهرکی به صورت فرنیش یا به زبان دیگر فول امکانات می باشد و از مزایای خرید ویلا مبله صرفه جویی در زمان است و شما پس از خرید ویلا زمانی را صرف تکمیل کردن تجهیزات نخواهید گذراند.

این ویلای لاکچری دارای ۴۵۰ متر زمین ۳۶۰ متر بنای دوبلکس می باشد، که در این بنا از سه خواب استفاده شده است که در هر یک از خواب های آن مستر تعبیه شده است، انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب می باشد و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از مزیتهای خوبه این ویلا سند دار بودن آن است یعنی شما با خرید ویلا سنددار هیچ مشکلی بابت کارهای قانونی ویلا نخواهید داشت و به راحتی می توانید مالکیت خود را نسبت به ویلا اثبات کنید.

یکی از ویژگی های مهم این ویلا شرایط پرداخت آن است که شما با خرید ویلا اقساطی نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما، با مشاورین مجرب ویلادنیز ارتباط برقرار کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17727
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه