صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس جنگلی سندار در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس جنگلی سندار در نوشهر

1266

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17744
زمین
216 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی سندار در نوشهر

سلام و عرض ادب به همه ی همراهان و هموطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم حال دلتون خوب، لبتون خندون و در سلامت کامل باشید.

باز هم در کنار شما عزیزان هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی سندار در شهر زیبای نوشهر؛ مشاورین ویلا دنیز از صفر تا صد در خدمت شما عزیزان در زمینه خرید ویلا در شمال هستند.

 ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم در شهر ساحلی جنگلی نوشهر بنا شده است؛ نوشهر یکی از زیباترین شهرهای استان همیشه سرسبز و زیبای مازندران می باشد؛ این شهر به دلیل قرار گرفتن در مجاورت ساحل و جنگل دارای طبیعتی کم نظیری می باشد که کمتر جایی از ایران عزیزمان به چشم می خورد.

این ویلای جنگلی به صورت دوبلکس طراحی شده است؛ پس اگر‌ شما به دنبال خرید ویلا دوبلکس هستید، این آگهی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد؛ ویلا دوبلکس از دو طبقه مجزا که روی هم ساخته شده اند تشکیل شده است؛ این طبقات به وسیله ی راه پله ای در درون ویلا در نظر گرفته می شود، به یکدیگر متصل می شوند؛ ویلاهای دوبلکس به دلیل در اختیار قرار دادن فضای بیشتر به ساکنین آن، برتری ویژه‌ ای نسبت به دیگر سبک ها دارد؛ این نوع ویلا به دلیل استفاده از مصالح بیشتر در هنگام ساخت، نیازمند به هزینه بیشتری برای خرید می باشد.

نمای خارجی ویلا به صورت کلاسیک و از جنس سنگ می باشد؛ ویلاهای نماسنگی به دلیل مقاومت و استحکام بالای سنگ در برابر هوازدگی و تغییرات جوی، عمر و دوام بیشتری را نسبت به دیگر سبک از ویلاها دارا هستند و از این رو گزینه‌ای استثنایی می باشند؛ اگر شما هم از علاقمندان خرید ویلا نماسنگ هستید کلیک کنید.

متراژ کل زمین این ویلای جنگلی، ۲۱۶ متر و زیربنای آن ۱۶۰ متر می باشد؛ تمامی انشعابات ویلا اعم از آب، برق و گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

شرایط فروش ویلا بصورت نقد و اقساط است؛ به طوری که شما می توانید نصف قیمت کل ویلا را به صورت نقد و الباقی آن را طی چهار ماه و البته بدون بهره بپردازید؛ همچنین اگر قصد معاوضه ملکتان یا خودرو را با این ویلا دارید، فروشنده مایل به معاوضه ویلا نیز می باشد.

اگر بخواهیم به اسناد و مدارک این ویلا اشاره کنیم، باید گفت که این ویلای ارزنده دارای سند تک برگ و پایان کار است؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

این ویلای جنگلی دارای ۳ خواب می باشد که به صورت مستر طراحی و ساخته شده است؛ پکیج و شوفاژ دیواری ویلا نصب بوده و همچنین دارای شومینه و کولر اسپلیت نیز می باشد؛ درب ویلا ضد سرقت بوده درب ورودی حیاط آن نیز ریموت دار می باشد؛ از امکانات آشپزخانه می‌ توانیم به کابینت، هود و گاز رومیزی اشاره کنیم.

به دلیل موقعیت مکانی بسیار عالی این ویلا، چشم انداز آن به سمت جنگل های سر سبز شمال کشور می باشد.

 

از اینکه تا پایان این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کردید، بسیار خرسند و سپاس گزاریم.

شما مشتریان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد اقدام کرده و منتظر بمانید تا کارشناسان و مشاوران حرفه ای ما در اسرع وقت با شما عزیزان ارتباط بر قرار نمایند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما که در ابتدای صفحه تعبیه شده است مراجعه نمایید.

در پناه حق.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17744
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه