صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای دوبلکس جنگلی در نوشهر

خرید ویلای دوبلکس جنگلی در نوشهر

569

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
5،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17747
زمین
380 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس جنگلی در نوشهر 

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان محترم ویلادنیز، امیدوارم حال دلتون همیشه خوب باشه و کنار خانواده محترمتان به سر ببرید.

امروز در خدمت شما هستیم به معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس شهرکی در منطقه ساحلی شهر نوشهر، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

شهرهای شمالی  به دلیل داشتن ساحل و دریا، کوه و جنگل، آب و هوای مطبوعی که دارند، از گذشته تاکنون مورد استبقال و توجه گردشگران بوده اند؛ به طوری که در حال حاضر بسیاری از افرادی که روزی توریست محسوب می شوند و به عنوان گردشگری به شمال کشور سفر می‌کردند، در حال حاضر به یکی از ساکنین شهر زیبای ساحلی و جنگلی تبدیل شده‌اند.

شهر نوشهر به دلیل موقعیت عالی و جاده کنارگذر ساحلی و جنگلی، طبیعت منظره های زیبا، جاذبه های گردشگری فراوان و تنوع ویلاسازی و ... که دارد، سبب شده، این شهر توریستی به یکی از زیباترین و محبوب ترین شهر های ویلایی و گردشگری برای خرید ویلا تبدیل شود؛ شما می توانید با خرید ویلا جنگلی در نوشهر و یا خرید ویلا ساحلی در نوشهر به فکر رفاه و لذت بیشتری باشید و علاوه بر آن، یک سرمایه گذاری موفق برای خود و نسل های آینده برجای بگذارید.

نوع ساخت این ویلا به صورت دوبلکس می باشد، ویلاهای دوبلکس از جمله ویلا هایی هستند که به صورت دو طبقه‌ای هستند،  ویلاهای دوبله یکی از انواع ویلاها هستند، که شما می توانید از حداکثر فضایی که در اختیار دارید، استفاده کنید.

معمولا ویلای دو طبقه از نظر طراحی نیز بسیار زیا و خواص طراحی می‌شوند و توجه اکثر مخاطبان را به خود جلب می‌کند؛ یکی از مهمترین دلایلی که افراد تمایل به استفاده از ویلای دوبلکس دارند، داشتن فضای بیشتر و چشم انداز زیبا تر در مقایسه با ویژگی‌هایی دیگر مانند: ویلاهای فلت و نیم پلوت است.

اگر شما هم خانواده پرجمعیتی دارید، یا دوست دارید به صورت گروهی و و خانوادگی سفر کنید، انتخاب بسیار خوبی برای شما هستند چرا که به دلیل دو طبقه بودن ویلا اقامت خانواده ها در آن راحت تر است و فضای کمتری وجود دارد در واقع در ویلاهای دوبلکس از حداکثر فضا بهره برده شده است، با توجه به اینکه قیمت زمین در شمال افزایش پیدا کرده است و خرید ویلا دوبلکس از نظر اقتصادی نیز به صرفه است.

این ویلا دارای ۳۸۰ متر زمین و ۳۵۰ متر بنا می باشد، که در این بنا ۴ خواب تعبیه شده است که در هر یک از خواب ها از مستر استفاده شده است، یکی از آپشن هایی که این ویلا دارد، داشتن روف گاردن است؛ و شما با رفتن بر روی آن می توانید به راحتی به اطراف نگاه کنید، و از جنگل های سرسبز و ساحل آن لذت کافی را ببرید؛ اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به داشتن سند اهمیت می دهید، ما به شما این ویلا را پیشنهاد می دهیم؛ شما با خرید ویلا سنددار می توانید خواسته خود را برآورده کنید.

یکی از مزیت های خوب این ویلا شهرکی بودن ویلا است، شما با خرید ویلا شهرکی، امنیت را احساس خواهید کرد، و هیچ مشکلی در رابطه با امنیت ویلا نخواهید داشت؛ این شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته می باشد؛ شرایط فروش این ویلا به صورت اقساطی می باشد، یعنی شما با خرید ویلا اقساطی نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید؛ برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین مجرب ویلادنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17747
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه