صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای جنگلی مدرن لاکچری در شمال

خرید ویلای جنگلی مدرن لاکچری در شمال

630

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
5،600،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد به صورت نقد، الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17749
زمین
300 متر مربع
بنا
330 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای جنگلی مدرن لاکچری در شمال 

با سلام خدمت یکایک شما همراهان و عزیزان سایت ویلا دنیز، امیدوارم تعطیلات تابستان را تا به اینجا به خوبی سپری کرده باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن در شهر برند و جنگلی نوشهر، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، ما را به انتهای این آگهی با شما همراهی کنید.

در هر شهر از استان مازندران که پا بگذارید، غرق در آرامش و زیبایی، مناظر بکر و چشم نوازی می شوید، که اطراف شما را احاطه کرده است و از دیدن آن سیراب نهاد شد؛ اما زمانی که به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، کمی دقیق تر به شهرها و مناطق توجه می کنید و آنها را با هم مقایسه خواهید کرد، چرا که بحث سرمایه‌گذاری در میان است.

 

ویژگی های برجسته نوشهر 

وجود فرودگاه در این شهر بر اهمیت این شهر افزوده است، نوشهر منطقه ای ساحلی می باشد، که دارای امکانات تفریحی قابل دسترس و پلاژ می باشد، فاصله نزدیکی این شهر با تهران باعث شده، بعد از خرید ویلا در نوشهر، به راحتی به ویلای خود دسترسی پیدا کنید.

 

مزیت های ویلا دوبلکس

مهمترین دلیل هر مشتری برای خرید ویلا از نوع ویلای دوبلکس، منظره و چشم انداز زیبایی است که ایجاد می‌کند، شما می توانید به توان دو مرتبه و هر روز منظره زیبای دریا، طلوع و غروب خورشید و غیره را تماشا کنیم ، به جز جنبه زیبایی مزیت‌های دیگر، ویلای دوبلکس، دارای فضای بیشتری است، که برای خانواده ها ایجاد می کند، اگر شما یک خانواده پرجمعیت و یا می دانید که هر بار با دوستان، آشنایان به شمال بروید، به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید ویلا، حتماً به سراغ ویلا دوبلکس بروید؛ زیرا در ساخت و ساز ویلا در شمال کمترین فضای پرت وجود داشته و با توجه به اینکه دو طبقه می شود، اقامت خانواده ها راحت تر خواهد بود.

ویلای دوبلکس کارایی زمین را دوچندان می کنند، به این معنا که شما با خرید ویلا به دلیل دو طبقه بودن می توانید از همان یک زمین برای اقامت چند خانواده استفاده کنید؛ آمار نشان می‌دهد که بیشتر این طرح مورد استفاده در ساخت و ساز ویلا در شمال از نوع ویلای دوبلکس است و جالب است بدانید که مردم علاقه بیشتری به خرید ویلای دوبلکس دارند، این نوع از ساختمان ها دو طبقه هستند ولی طبقه دوم از طریق راه پله هایی به طبقه اول ارتباط داشته و از یکدیگر مجزا نیستند.

این ویلا دارای ۳۰۰ متر زمین و ۳۰۰ متر بنای دوبلکس می باشد، در این بنای نسبتاً بزرگ ۴ خواب به همراه مستر تعبیه شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب می باشد و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از مزیت‌های خوب این ویلا سند دار بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا سند دار به راحتی می توانید مالکیت خود را اثبات کنید و هیچ مشکلی بابت سند نخواهید داشت؛ شما با خرید ویلا جنگلی می توانید از ویوی بسیار عالی که دارد، به جنگل‌های اطراف خود اشراف کامل داشته باشید و لذت کافی را ببرید. یک نقطه قوت این ویلا شرایط پرداخت آن است یعنی شما با خرید ویلا اقساطی می توانید، نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط چند ماهه و بدون بهره پرداخت نمایید.

اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست قرار دارد با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17749
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه