صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری در نوشهر

586

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
5،500،000،000 تومان
نصف نقد البلقی اقساط ۴ ماهه بدون بهره
کد ملک 17750
زمین
300 متر مربع
بنا
260 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن لاکچری در نوشهر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه شما همراهان همیشگی سایت تخصصی دنیز ویلا؛ حالتون چطوره؟ ایام به کامه؟ امیدوارم حال دلتون هر جا که هستید خوب و در حال سپری کردن بهترین روزهای زندگیتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم برای معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن لاکچری؛ پس اگر قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید، تا آخر این آگهی ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید.

خوب است قبل از معرفی جزئیات داخلی و خارجی ویلا، توضیح مختصری در مورد منطقه ساخت ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم داده شود؛ این ویلا در شهر بسیار زیبا و خوش آب و هوای نوشهر بنا شده است؛ شهر نوشهر یک شهر ساحلی و کوهستانی بوده و دارای طبیعتی می باشد که در کمتر جایی از کشور عزیزمان به چشم می خورد؛ این شهر از شمال به دریای خزر متصل می‌ باشد؛ همچنین یکی از همسایگان شهر بسیار زیبا و معروف چالوس نیز می باشد؛ شهر نوشهر به دلیل ساحلی بودن و داشتن آب و هوای مرطوب، گردشگران بسیار زیادی را هر ساله میزبانی می کند و گزینه ای بسیار پرطرفدار برای خرید ویلا و یا مسافرت می باشد؛ برای خرید ویلا نوشهر کلیک کنید.

این ویلای ساحلی جنگلی به صورت دوبلکس طراحی شده است؛ ویلاهای دوبلکس به دلیل جذابیت و نمای خارجی لوکسی که دارند، طرفداران زیادی را دارا می باشد و افراد زیادی خواهان خرید ویلا دوبلکس هستند.

نمای خارجی ویلا به صورت مدرن طراحی و ساخته شده است؛ این نوع نما مطابق با سلیقه اشخاصی می باشد که به آخرین مد روز و طرح‌ های جدیدتر علاقه‌ مند هستند.

متراژ کل زمین ویلا ۳۰۰ متر و زیربنای آن ۲۶۰ متر می‌ باشد؛ این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال ۱۳۹۸ بنا شده است؛ تمامی انشعابات ویلای ساحلی جنگلی اعم از آب، برق، گاز متصل و آماده بهره برداری می باشد.

از مدارک مهم این ویلای ساحلی جنگلی، می‌ توان به سند آن که به صورت شش دانگ عرصه و اعیان می باشد و همچنین مجوز ساخت آن اشاره کرد؛ امروزه یکی از مهم ترین ویژگی برای خریداران ویلا در شمال، سنددار بودن ویلا می باشد؛ اگر برای شما عزیزان هم این موضوع اهمیت دارد و قصد شما خرید ویلا سنددار است، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

امنیت این ویلای لوکس و فول امکانات کاملا تضمین شده می باشد؛ زیرا این ویلا در یک شهرک به همراه نگهبانی ۲۴ ساعته بنا شده است؛ از این رو هیچ نگرانی برای امنیت این ویلا وجود ندارد.

یکی دیگر از امکانات بسیار جذاب این ویلای لاکچری، روف گاردن آن می باشد؛ این ویلا به دلیل قرار گرفتن در منطقه بسیار زیبا که دارای طبیعتی بکر و ناب است، منظره و ویویی بسیار چشم نواز و دلباز به سمت جنگل و کوهستان دارد.

حیاط و محوطه ویلا به وسیله درختان و گیاهان پوشیده و زینت داده شده است.

از امکانات داخلی این ویلای فول امکانات، می توان به ۴ خواب آن که برای راحتی بیشتر ساکنین به صورت مستر طراحی و ساخته شده است، اشاره کرد؛ سقف ویلا به وسیله کناف و چوب و با لوستر های بسیار جذاب و چشم نواز تزئین شده است؛ دیوارهای ویلا تماما پوشیده شده از کاغذ دیواری بوده و همچنین در اتاق نشیمن آن  تی وی باکس در نظر گرفته شده است؛ نا گفته نماند قسمت هایی از دیوار نیز به وسیله چوب مزین شده است؛ کف ویلا تماما پوشیده شده از سرامیک می باشد.

آشپزخانه مجهز به هود، گاز رومیزی و همچنین کابینت های مرغوب می باشد.

 


برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی در نظر گرفته شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17750
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه