صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلای دوبلکس نما مدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلای دوبلکس نما مدرن جنگلی در چمستان

656

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
3،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17751
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس نما مدرن جنگلی در چمستان

با سلام و درود خدمت همه شما هم وطنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم در هر کجا از ایران عزیزمان که هستید، سالم و تندرست باشید و حال دلتان از همیشه بهتر باشد؛ اگر شما قصد خرید ویلا دوبلکس جنگلی در شمال کشور را دارید، لطفا تا پایان این آگهی ما را با نگاه گرمتان یاری کنید.

ما امروز با شما هستیم تا همانطور که در ابتدا گفته شد، یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی واقع در شهر ساحلی جنگلی نوشهر را مورد برسی قرار دهیم.

نوشهر یکی از شهر های ساحلی و جنگلی بسیار زیبای استان مازندران می باشد؛ این شهر به دلیل قرار گرفتن در مجاورت با دریا و کوهستان، دارای طبیعتی کم نظیر می باشد؛ آب و هوای این شهر مرطوب بوده و جزو یکی از شهر های خوش آب و هوای کشور نیز محسوب می شود؛ این ویلای نما مدرن در روستای کهنه سرا که یکی از توابع شهرستان نوشهر و در ۱۱ کیلومتری ان واقع شده است بنا شده است

در ابتدا لازم به ذکر است این ویلا دارای تمامی اسناد و مدارک رسمی می باشد؛ اگر بخواهیم به اسناد ویلا اشاره کنیم، باید از پروانه پایان کار و البته سند تک برگ آن نام ببریم؛ امروزه خرید ویلا سنددار یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان در زمینه خرید ویلا در شمال می باشد.

این ویلای جنگلی به صورت دوبلکس طراحی و ساخته شده است؛ ویلاهای دوبلکس از دو طبقه تشکیل شده اند که طبقات آن به وسیله یک راه پله به یک دیگر متصل می شوند؛ راه پله در این سبک از خانه نقش اساسی را در طراحی دکوراسیون ایفا می کند؛ ویلاهای دوبلکس به دلیل استفاده از مصالح بیشتر در هنگام ساخت و همچنین داشتن زیربنا و زمین بیشتر نسبت به سایر ویلاها، قیمتشان نیز بیشتر می باشد؛ این سبک از ویلا ها به دلیل جذابیت خارجی و داخلی که دارند در طی دهه های اخیر طرفداران منحصر به فرد خود را جذب کرده اند.

متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس، ۳۰۰ متر و همچنین زیر بنای آن ۲۰۰ متر می باشد؛ از امکانات داخلی ویلا می توان به ۳ اتاق خواب آن که به صورت مستر طراحی و ساخته شده است اشاره کرد.

امکانات اشپزخانه ویلا عبارتند از: هود، گاز رو میزی و کابینت های مرغوب و درجه یک.

تمامی انشعابات و امتیازات ویلا همچون آب، برق و گاز به صورت اختصاصی نصب و قابل استفاده می باشد؛ این ویلا کاملا نو ساز بوده و همچنان کلید نخورده است.

نمای خارجی این ویلای جنگلی، مدرن بوده و مطابق سلیقه افراد دنبال کننده طرح های جدید می باشد؛ همچنین این نوع نما در ساخت و همچنین خرید، توجیه اقتصادی بیشتر نسبت به سنگ دارند و به همین دلیل، امروزه افراد زیادی قصد خرید ویلا نما مدرن را دارند.

یکی از دیگر امکانات جذاب این ویلای جنگلی، روف گاردن آن می باشد؛ این روف گاردن که دارای منظره جذاب و زیبای کوه و جنگل می باشد، به وسیله چمن مصنوعی پوشیده شده است.

حیاط کاری و باغچه سر سبز این ویلا، فضای دلنشین و آرامش بخشی را به ارمغان آورده است.

شرایط فروش این ویلای فول امکانات به صورت اقساط ۳ ماهه بدون بهره می باشد؛ همچنین فروشنده تمایل به معاوضه ویلا با ماشین و ملک را نیز دارد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17751
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه