صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس نما آجر در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس نما آجر در نوشهر

696

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17752
زمین
170 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما آجر در نوشهر

سلام و عرض ادب و احترام به یکایک شما دنیز ویلایی های عزیز؛ امیدوارم با رعایت پروتکل های بهداشتی، از شر ویروس خطرناک کرونا در امان مانده باشیم.

 بار دیگر با شما همراه شدیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس نما آجر در نوشهر را معرفی کنیم؛ پس تا آخر این آگهی با ما همراه باشید؛ همچنین بسیار خرسندیم که سایت دنیز ویلا را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید.

 نوشهر که یکی از شهرهای گردشگری استان مازندران محسوب می شود، طی سال های اخیر به دلیل رونق در ساخت و ساز و ساز، به یک منطقه برند تبدیل شده است؛ اما شاید در ذهنتان با خودتان بگویید که چرا نوشهر باید یک شهر توریستی باشد؟ خب با ما همراه باشید تا در ادامه به این سوال پاسخ دهیم.

مهم ترین و اصلی ترین دلیل مسافرخیز بودن این شهر، مجاورت با دریای خزر و جنگل های سرسبز شمال کشور است؛ این دو عامل طبیعی موجب شده است که مسافران با هر سلیقه ای به این شهر جذب شوند؛ البته نا گفته نماند که به دلیل مجاورت با این منابع طبیعی، شهر نوشهر دارای آب و هوای بسیار مطلوبی می باشد؛ چنانچه شما هم از طرفداران خرید ویلا ساحلی یا خرید ویلا جنگلی هستید، یقینا یکی از بهترین گزینه ها برای شما عزیزان، خرید ویلا نوشهر می باشد.

متراژ کل زمین این ویلای نما آجر، 170  متر می باشد که 150 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل می باشد.

چنانچه بخواهیم در مورد موقعیت مکانی ویلا اشاره کنیم، باید خاطر نشان کنیم که این ویلای دوبلکس در یک شهرک برند و بزرک با قابلیت دسترسی آسان به جاده اصلی واقع شده است؛ همچنین باید گفت که این شهرک، دارای گیت نگهبانی 24 ساعته و همچنین دوربین مداربسته می باشد؛ مهم ترین دلیل مشتریان برای خرید ویلا شهرکی، امنیت بالای آن می باشد.

آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت، هود و گاز رو میزی می باشد که لذت آشپزی لذت بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

طراحی ساختاری این ویلا به صورت دوبلکس است؛ ویلاهای دوبلکس به دلیل ساختار 2 طبقه ای، متراژ زیربنای بیشتری نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت دارد؛ پس به همین دلیل، خرید ویلا دوبلکس نیازمند توان مالی بالاتری نیز می باشد.

پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و سقف آن نیز با کناف و لوستر تزئین شده است.

به دلیل لوکیشن بسیار مناسب این ویلا، چشم انداز ویلا تماما به سمت کوهستان و جنگل می باشد؛ امروزه چشم انداز ویلا یکی از مهم ترین دغدغه های مشتریان در زمینه خرید ویلا می باشد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست بر روی گزینه تماس با ما کلیک کنید.

با تشکر از همه شما همراهان عزیز.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17752
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه