صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن سندار در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن سندار در چمستان

617

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17763
زمین
250 متر مربع
بنا
156 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن سندار در چمستان

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان همیشگی سایت تخصصی دنیز ویلا؛ حال دلتون چطوره؟ لبتون خندون و جیبتون پر پول.

امروز در خدمت شما عزیزان هستم تا با هم یک دستگاه ویلای دوبلکس واقع در منطقه خوش آب و هوای چمستان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ از اینکه سایت ما را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، بسیار خرسندیم.

ویلایی که امروز قصد معرفی آن را داریم، در شهر بسیار خوش آب و هوای چمستان بنا شده است؛ این شهر به دلیل داشتن آب و هوای خنک و درجه یک، سالانه مسافران زیادی را از اقسا نقاط کشور در خود جای می دهد؛ این شهر با جنگل های سر سبز شمال و کوهستان های خنک این استان، همجوار می باشد؛ از کوه‌ های مهم این شهر می توان به رودبارک، گزناسرا، واز و ... اشاره کرد.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی روی نوشته رنگی شده کلیک کنید. 

ویلا دوبلکس به آن دسته از خانه ها گفته می شود که به صورت دو طبقه طراحی و ساخته و به وسیله ی راه پله ای در داخل خانه تعبیه می شود، به دیگر متصل می شوند؛ خرید ویلا دوبلکس محبت بزرگی برای ساکنین آن به دلیل داشتن فضای بیشتر و همچنین جذابیت و زیبایی زیاد محسوب می شود.

نمای خارجی این ویلای دوبلکس، مدرن می‌ باشد؛ ویلاهای نما مدرن مطابق با آخرین تغییرات معماری طراحی و ساخته می شوند؛ نماهای مدرن سر چشمه ای از خلاقیت طراحان را به نمایش می‌ گذارند؛ اگر شما از آن دسته افراد هستید که از طرح های غیر منتظره و جدید استقبال می کنید، خرید ویلا نما مدرن انتخاب خوب و به جایی برای شما می باشند.

متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس نما مدرن، ۲۵۰ متر می باشد که 156 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ تمامی انشعابات این ویلا، اعم از آب، برق، گاز متصل می باشد؛ 3 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که تمامی آن ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

 کف ویلا تماما پوشیده شده از سرامیک و سقف آن به وسیله کناف زینت داده شده است؛ درب ورودی ویلا برای امنیت بیشتر و همچنین راحتی شما عزیزان، به صورت ریموت دار در نظر گرفته شده است و در و پنجره های آن نیز از عالی ترین و مرغوب ترین جنس می باشند.

یکی از بزرگ‌ ترین نگرانی‌ های خریداران ویلا، امنیت منطقه‌ ای است که ویلا در آن بنا شده است؛ این ویلا به دلیل شهرکی بودن، دارای امنیتی بسیار بالا و محیطی امن و آرام برای زندگی می باشد؛ چنانچه شما هم از طرفداران خرید ویلا شهرکی هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا سایر ویلاهای شهرکی ما را مشاهده نمایید.

فاصله این ویلا تا جاده اصلی حدوداً ۱۰۰ متر می باشد که این یک مزیت عالی برای آن محسوب می‌ شود.


در صورت نیاز به مشاوره‌ بیشتر و یا داشتن هر گونه سوال می توانید با مشاورین مجرب ما به شکل کاملا رایگان به صورت آنلاین و یا تلفنی در ارتباط باشید تا خریدی کاملا مطمئن و به دور از هر گونه شک و ایهام داشته باشید.

با تشکر از نگاه گرم و صمیمی شما عزیزان.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17763
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه