صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نماسنگ نمارومی جنگلی در چمستان

خرید ویلا نماسنگ نمارومی جنگلی در چمستان

621

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 3تا5ماهه بدون بهره
کد ملک 17764
زمین
250 متر مربع
بنا
156 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نماسنگ نمارومی جنگلی در چمستان

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت شهرکی در یک منطقه جنگلی شهر چمستان، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید ما را تا انتهای آگاهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

در میان انواع گزینه های ساخت و ساز ویلا در شمال، با معماری های متفاوتی برخورد می‌کنیم، که هر یک دارای یک سری ویژگی ها و امتیازاتی هستند و برخی ویلاها ساده و برخی دیگر لاکچری می باشند؛ آنچه ساختمان ویلا را متمایز می سازد یک طراحی حرفه‌ای استف که برای پلان ساختمان به کار رفته است.

نیاز مبرم به آرامش خلایی در کلان شهرها خلق نموده و روحمان را به سمت شمال سوق داده است؛ بدین واسطه خرید ویلا در شمال را در صف آمال و آرزوهای مان گنجانده ایم؛ و خیال خرید ویلای زیبا را دائماً در سر می پروراند؛ در پیچ و خم دنیای شلوغ و پر ازدحام کنونی، لحظه‌ای در برابر شکوه و جلال دریا هم عالمی دارد؛ آنان که از همه شهر زخم خورده و جان به لب رسیده اند به سمت و سوی خرید ویلا در شمال تمایل بیشتری نشان می دهند؛ یکی از ویلا هایی که برای خرید در شمال قلمداد می‌گردد، ویلا نیم پیلوت است.

این نکته را یادآور می شویم که تمام زیبایی های شمال زاده هوای خوب و خاک ناب هستند، احتمالا شما نیز با ما هم نظر اید که هرچه از زمین فاصله میگیریم لذت زل زدن به چنین طبیعتی، وسوسه انگیز تر به نظر می رسد، شاید حکمت ساخت ویلا نیم پیلوت نیز همین باشد.

این ویلا در غرب استان مازندران یعنی چمستان قرار دارد، چمستان یکی از شهرهای پرمخاطب و جنگلی با آب و هوای و پاکیزه است، چمستان به دلیل داشتن آب و هوای خوب، سالانه مسافران زیادی را به سمت و سوی خود کشانده است و ویلا های زیادی در جای جای این شهر ساخته شده است و شما عزیزان با خرید ویلا در چمستان می توانید از زیبایی های این شهر نهایت لذت را ببرید.

این ویلای لاکچری دارای ۲۵۰ متر زمین و ۱۵۶ متر بنای نیم پلوت می باشد، در این بنا 3 خواب تعبیه شده است که در هر یک از خواب های آن برای راحتی شما عزیزان از مستر استفاده شده است؛ انشعابات این ویلا اعم از آب، برق و گاز هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب می باشد و آماده بهره برداری می باشد.

امروزه افراد به دنبال خرید ویلا سند دار هستند، چرا که با خرید ویلا سند دار شما هیچ مشکلی نخواهید داشت، و با داشتن آن می‌توان مالکیت خود را نسبت به این ویلا اثبات کنید؛ یکی از مزیت های خوب این ویلا، شهرکی بودن آن است؛ شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت؛ این ویلا دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته می باشد.

یکی از مزیت‌های دیگر این ویلا شرایط پرداخت آن است، یعنی شما با خرید ویلا اقساطی می توانید نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین تحصیل کرده ویلا دنیز  ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17764
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه