صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک آجری در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک آجری در چمستان

735

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17810
زمین
240 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1389
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما کلاسیک آجری در چمستان

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه شما همراهان همیشگی و عزیز سایت تخصصی دنیز ویلا؛ امیدوارم حالتان خوب و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید و در این روزها ک شرایط اقتصادی جامعه تعریف چندانی ندارد اوضاع و احوال کسب کار شما خوب و پر رونق بوده باشه.

امروز اومدیم تا یک دستگاه ویلای دوبلکس که نمای آجری کلاسیکی دارد را به همراه شما عزیزان مورد نقد و برسی قرار دهیم.

این ویلای دوبلکس در منطقه زیبای چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از بخش های شهرستان نور به شمار می رود و منطقه ای کوهستانی با اب و هوایی کم نظیر دارد؛ این شهر به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و طبیعت بکر و زیبا یکی از مناطق گردشگری و بسیار پرطرفدار استان مازندران می باشد؛ روستاهایی که در این شهر پدیدار شده اند، اغلب در دامنه جنگل و کوهستان واقع شده اند و به همین دلیل، شهر چمستان ویلاهای جنگلی زیادی را در خود جای داده است؛ چنانچه قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، خرید ویلا چمستان یک گزینه ایده آل برای شما می باشد.

شرایط پرداخت برای این ویلا به صورت نصف نقد و الباقی برای راحتی بیشتر شما عزیزان، اقساط چهار ماهه بدون بهره می باشد؛ همچنین اگر قصد مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر را دارید، کافیست بر روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید.

این ویلای نما آجر به صورت دوبلکس طراحی است؛ ویلاهای دوبلکس از دو طبقه مجزا تشکیل شده اند و به این دلیل حریم خصوصی افراد راحت تر حفظ می شود؛ همچنین به دلیل قرار گرقتن اتاق خواب ها در طبقه دوم، نشیمنی بزرگ تر و دلباز تری در طبقه همکف دارند؛ ناگفته نماند خرید ویلا دوبلکس نیازمند صرف هزینه بیشتری نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت می باشد.

نمای خارجی ویلا از آجر می باشد که به صورت کلاسیک طراحی شده است.

متراژ کل زمین ویلا ۲۴۰ متر و زیر بنای آن ۱۵۰ متر می باشد؛ تمامی انشعابات اعم از آب، برق و گاز نصب و آماده بهره برداری می باشند.

از امکانات داخلی ویلا می توان به ۲ خواب آن و اتاق نشیمن آن اشاره کرد؛ کف ویلا تماما پوشیده شده از سرامیک بوده و پوشش سقف ویلا نیز از کناف می باشد.

تمامی امکانات رفاهی این ویلای زیبا، مهیا می باشد؛ همچنین این ویلا در نزدیکی جاده اصلی بنا شده است که این امر موجب سهولت در رفت آمد ساکنین آن خواهد شد.

این ویلای نما آجر جنگلی بوده و دارای منظره و چشم انداز زیبایی می باشد که این یک مزیت عالی و مهم برای آن محسوب می شود.

سند و مدارک ویلا به صورت کاملا واضح و بدون هیچ نقضی آماده تحویل به خریدار محترم می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید، از شما سپاسگزاریم.

 برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با مشاورین حرفه ای ما به صورت آنلاین یا تلفنی در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17810
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه