صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ قدیمی در دل جنگل های شمال

خرید ویلا باغ قدیمی در دل جنگل های شمال

825

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4 ماهه بدون بهره
کد ملک 17814
زمین
480 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1396
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ قدیمی در دل جنگل های شمال

با سلام و عرض ادب خدمت همه شما همراهان همیشگی و عزیز سایت تخصصی ویلا دنیز؛ امیدوارم حالتون خوبه در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز و در این آگهی، با شما هستم تا یک دستگاه ویلا باغ قدیمی در دل جنگل های شمال را مورد نقد و بررسی قرار دهیم؛ اگر قصد خرید ویلا باغ را دارید، تا پایان این آگهی ما را همراهی کنید.

این ویلا باغ جنگلی، در شهر چمستان واقع شده است؛ چمستان یکی از بخش های شهرستان نور می باشد؛ شهر چمستان منطقه‌ ای کوهستانی با آب و هوایی بسیار عالی و کم نظیر می باشد؛ این شهر به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی، از مناطق گردشگری و بسیار پرطرفدار استان مازندران می باشد و همچنین به دلیل فاصله کمی که با پایتخت کشور، یعنی تهران دارد، منطقه‌ ای بسیار عالی برای تعطیلات آخر هفته می باشد؛ البته این را هم بگویم اگر از علاقمندان به جنگل و طبیعت هستید، خرید ویلا چمستان گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

متراژ کل زمین این ویلا باغ، ۴۸۰ متر و زیربنای آن هم ۱۰۰ متر می باشد؛ این ویلا که در یک طبقه ساخته شده است، دارای دو تا اتاق می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد؛ تمامی انشعابات، مانند آب، برق و گاز نصب و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از مهم ترین مزیت های این ویلای جنگلی، قابلیت تفکیک پذیری آن می باشد؛ به دلیل قدیمی بودن بنا، شما می توانید آن را تخریب کرده و در آن 2 ویلا یا 1 ویلا باغ بسازید؛ همچنین این ملک در بافت مسکونی واقع شده است که یک امتیاز بسیار عالی برای آن محسوب می‌ شود.

در محوطه این ویلا، درختان قدیمی و چند ساله وجود دارد که فضا را بسیار زیباتر و چشم نواز می کند؛ همچنین به دلیل داشتن زمین زیاد، شما می توانید علاوه بر درختان و گیاهانی که کاشته شده است، به طور دلخواه گیاهان تزئینی دیگری را بکارید.

شرایط فروش این ویلا باغ به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ به صورتی که نصف مبلغ کل ویلا را پرداخت کرده و ما بقی آن را می توانید طی اقساط 4 ماهه و البته بدون بهره بپردازید؛ نا گفته نماند اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

اگر شما به دنبال سرمایه گذاری هستید و می خواهید از آن طی مدت کمی نتیجه بگیرید، پیشنهاد ما به شما، سرمایه گذاری در شمال با خرید ویلا است.

 

امیدوارم نهایت استفاده را از این آگهی برده باشید؛ در صورت وجود هر گونه سوال در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی و به صورت ۲۴ ساعته با مشاورین بسیار حرفه‌ای و کارآزموده ما، به طور رایگان ارتباط برقرار نمایید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

خدانگهدار.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17814
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه