صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ فلت جنگلی در چمستان

خرید ویلا باغ فلت جنگلی در چمستان

545

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17832
زمین
250 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ فلت جنگلی در چمستان

با عرض سلام و ادب و احترام به یکایک شما هم وطنان عزیز؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و تعطیلات رو به نحو احسنت سپری کرده باشید.

امروز بار دیگر در خدمت شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ جنگلی در شهر چمستان بپردازیم؛ پس چنانچه به دنبال خرید ویلا باغ در چمستان هستید، این آگهی را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید.

 همانطور که در ابتدا بیان شد، این ویلا در شهر جنگلی چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای استان مازندران می باشد که به دلیل داشتن آب و هوای مطلوب به لطف قرارگیری در دامنه جنگل و کوهستان، مقصد بسیاری از مسافران می باشد؛ اغلب افرادی که خرید ویلا چمستان را انتخاب می کنند، علاقه زیادی به طبیعت و جنگل دارند.

 متراژ مساحت این ویلا باغ، ۲۵۰ متر می باشد که ۹۰ متر آن را زیر بنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلای فلت، ۲ خواب در نظر گرفته شده است که در ابعاد مناسب و دارای نورگیر فوق العاده عالی می باشند.

یکی از موضوعات که برای خریداران ویلا در شمال بسیار حائز اهمیت می باشد، انشعابات ویلا است؛ باید خاطر نشان کنم که این ویلا دارای انشعابات آب، برق و گاز می باشد که همه آنها آماده بهره برداری می باشند.

یکی دیگه از از مزیت های مهم این ویلا شهرکی بودن آن می باشد؛ شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا باید به سمت خرید ویلا شهرکی برویم؟ در اینجا باید بگویم که ویلاهای شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین مداربسته و همچنین محصور بودن در یک مکان مشخص، دارای امنیت بالایی می باشد.

 این ویلا دارای سند رسمی می باشد که خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن راحت می سازد؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا سنددار را دارید، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلا های سنددار سایت ویلا دنیز دیدن فرمایید.

 ویلا باغ به ویلاهایی ابلاغ می‌ شود که دارای باغچه بزرگ باشند؛ این نوع ویلا معمولاً برای افرادی که علاقمند به گلکاری و باغبانی هستند گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ این ویلای فلت هم به لطف داشتن زمین زیاد، دارای انواع گوناگون گیاهان زینتی و درختان می باشد؛ همچنین در باغچه آن، آبنما، آلاچیق و نیمکت در نظر گرفته شده است.

طراحی داخلی و متریال این ویلا بسیار زیبا و درجه یک بوده به صورتی که دیوارهای آن با سنگ آنتیک و کاغذ دیواری پوشیده شده است؛ آشپزخانه مجهز به کابینت، هود و گاز رومیزی می باشد؛ البته ناگفته نماند که این ویلا به صورت مبله با تمامی تجهیزات مانند کولر اسپلیت، مبل، تلویزیون، فرش و ... به فروش می رسد؛ آیا به دنبال خرید ویلا مبله هستید؟ روی نوشته رنگ شده کلیک کنید.

 طراحی این ویلا به صورت فلت است؛ ویلای فلت به ویلایی گفته می‌ شود که هم سطح با زمین یا با اختلاف چند پله ایی از آن بنا می‌ شود؛ این نوع ویلا معمولاً برای افرادی که عبور و تردد از پله برایشان سخت است، گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ همچنین خرید ویلا فلت نیازمند سرمایه اندکی نسبت به سایر ویلا می باشد.

 

با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان.

کارشناسان و مشاوران حرفه ای ویلا دنیز آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و یا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17832
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه