صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلای دوبلکس نماسنگی در مازندران

خرید ویلای دوبلکس نماسنگی در مازندران

632

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،800،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17833
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلای دوبلکس نماسنگی در مازندران 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی در منطقه چمستان اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید ماراتا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

چمستان نام یکی از شهرهای استان مازندران است، که به دلیل داشتن زیبایی طبیعی و جاذبه های منحصر به فرد، یکی از بهترین و جذاب ترین مناطق ایران محسوب می شود؛ این ویژگی ها باید شده است افراد زیادی به سمت خرید ویلا در چمستان روی بیاورند از طرف دیگر از آنجا که چمستان مرکزی ترین ناحیه شمال ایران است و به مناطق اطراف دسترسی خوبی دارد، عده زیادی به فکر سکونت در آنجا هستند .

قیمت ویلای چمستان باعث شده از خریداران بسیار به سمت خرید ویلا در این شهر روی بیاورند افراد ساکن تهران با مقایسه قیمت ویلا در مناطق خوش آب و هوای تهران قیمت ویلا در چمستان متوجه شده‌اند که خرید ویلا در چمستان چقدر می تواند صرفه اقتصادی به همراه داشته باشد.

در مناطق مختلف چمستان از جمله سعادت‌آباد، میرنا، ایرکا، انگتارود، باریکلا، افراده و ورازده ساخت ویلا به صورت قانونی و مجازات انجام می‌شود و خریداران بسیاری پس از بازدید از ملک تمایلشان به خرید را نشان داده اند به عبارت دیگر می توان گفت بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا مناطق نام برده شده هستند.

مهمترین نکته ای که باید هنگام خرید ویلا در این شهر نظر داشته باشید خرید ویلا سنددار است، و دقت انجام معامله است و مد نظر قرار دادن این موارد می توانید با هزینه های معقول و مناسب صاحب یک ویلای زیبا درچمستان شوید.

با زیاد شدن ویلا در چمستان تمامی مالکان یا سرمایه گذاران سعی دارند ویلا های خود را با بهترین قیمت ممکن بفروشند، از این رو با شرایطی کردن فروش ملک خود رونق خاص و بازار پرهیاهویی را برای مشتریان و علاقمندان به خرید ویلا اقساطی به وجود می‌آورد.

فاصله تهران به چمستان ۱۸۰ کیلومتر یعنی چیزی حدود کمتر از ۳ ساعت است، که این ویژگی باعث شده است بسیاری از پایتخت نشینان به فکر خرید ویلا در شمال بیفتند.

چمستان مهد هیرکانی هایی است، که در روستای واز ریشه دوانده اند و از قسمت زیبایی به راحتی امتیاز می‌گیرد، چمستان پنجه در پنجه روستای لاویج و دریاچه الیمالات پیش می‌رود که اگر بگوییم در زیبای بی همتایند مبالغه نکرده ایم. اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا جنگلی را دارید پیشنهاد ما به شما این ویلای لاکچری و نما سنگ میبارد و شما با خرید این ویلا صاحب یک ویلای خوب در بهترین جای شمال می شوید.

این ویلا دارای ۲۵۰ متر زمین و ۲۰۰ متر بنای دوبلکس می باشد که در این بنا ۴ خواب به همراه مستر تعبیه شده است انشعابات این ویلا از جمله آب برق گاز به صورت کنتور های مجزا از هم نصب شده است یکی از مزایای خوبین ویلا شهرکی بودن آن است یعنی شما بدون هیچ نگرانی می توانید از ویلای خود بیرون بروید این شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مدار بسته می باشد و شما با خرید ویلا شهرکی خیال خود را آسوده می کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست قرار دارد با مشاورین ما در ارتباط باشید و برای ارتباط با ما میتوانید از طریق بخش تماس با ما با مشاوره تحصیل کرده ما در ارتباط باشید

 


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17833
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه