صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ لاکچری در بهترین لوکیشن در شمال

خرید ویلا باغ لاکچری در بهترین لوکیشن در شمال

562

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
5،100،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17837
زمین
1200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ لاکچری در بهترین لوکیشن در شمال 

با سلام خدمت شما همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا باغ لاکچری در بهترین موقعیت مکانی شهر چمستان، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا باغ را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمی تان همراهی کنید.

 

نکاتی مهم برای خرید ویلا در چمستان

کم و بیش درباره مزایا و معایب خرید ویلا در چمستان مطالبی خوانده‌اید؛ منطقه چمستان، در شهر نور در استان مازندران، یکی از گزینه های متداول برای خرید و فروش یا اجاره ویلا و یا حتی خرید زمین های کشاورزی می باشد؛ در سال های اخیر، حوزه خرید و فروش املاک و مستغلات در مازندران با رشد قابل توجهی روبرو بوده است که منطقه چمستان نیز در این دسته قرار داشته است.

برخی عقیده داره خرید ویلا در شمال می‌تواند یک سرمایه گذاری مطمئن باشد و برخی دیگر این کار را جز هدر دادن منابع مالی چیزی نمی دانند!!! البته قضاوت کردن درباره معاملات ملک در منطقه چمستان در مازندران بر یک اساس و به استناد یک منبع، کار کاملا اشتباه است؛ چرا که خرید و فروش ملک در مازندران یا خرید و فروش زمین و ویلا در حقیقت به نوسانات بازار بستگی دارد.

 

زیبایی های چمستان و طبیعت چشم نواز

بدون شک می توان گفت زیبایی‌های اطراف شهر نور به ویژه منطقه چمستان، مشتریان زیادی را نسبت به  خرید ویلا در چمستان تشویق می‌کند؛ انواع ویلاهای جنگلی و کوهستانی را به سبک های مختلف می توانید در این منطقه پیدا کنید؛ تقریبا گزینه‌های متعددی وجود دارد که متناسب با سلیقه هر فرد در چمستان قابل دسترسی است.

چه برای آنان که به طبیعت جنگل و تپه های پوشیده شده از پوشش های گیاهی علاقمند هستند و چه برای آنها که از نمای کوهستان لذت می برند، هر یک از مشتریان خرید ویلا در چمستان می‌توانند ساختمان مورد علاقه خود را پیدا کنند؛ و شما با خرید ویلا جنگلی می توانید به ویلای رویای خود دست یابید.

این ویلای لاکچری دارای ۱۲۰۰ متر زمین و ۱۰۰ متر بنا می باشد، در این بنا 3 خواب تعبیه شده است، که در هر یک از خواب های آن از مستر استفاده شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز آن به صورت کنتورهای مجزا نصب شده است؛ این ویلا دارای حیاطی نسبتا بزرگ، با گل کاری های خیلی زیبا است؛ دور ویلا به وسیله‌ی دیوار های بلند محصور شده است، و ویلا را کاملا محفوظ نگه می دارد؛ یکی از مزایای خوبی که این ویلا دارد، داشتن سند تک برگ است؛ شما با خرید ویلا سنددار می توانید مالکیت خود را نسبت به ویلا اثبات کنید؛ و یک مزایای خوب دیگری که این ویلا دارد، داشتن استخر است که شما با خرید ویلا استخر دار، می توانید استخر های عمومی را در خانه خود داشته باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاوران ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا دنیز در ارتباط باشید.

 


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17837
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه