صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ لاکچری دوبلکس در شمال

خرید ویلا باغ لاکچری دوبلکس در شمال

577

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17838
زمین
450 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ لاکچری دوبلکس در شمال 

با سلام و احترام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید‌.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا باغ جنگلی در شهر چمستان، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا باغ را دارید، ما را تادانتهای این آگهی همراهی کنید.

مطمئناً آرزوی همه ما در کودکی و تا بزرگسالی داشتن یک ویلا و خرید ویلا در شمال بوده است، که رو به جنگل باشد و بتوان از زیبایی خدادادی محیط پیرامون آن نهایت لذت و استفاده را برد.

یکی از مناطقی که چنین ویژگی‌هایی دارد، چمستان در شمال ایران می باشد، منطقه چمستان از تهران ۱۸۰ کیلومتر فاصله داشته و می توان ظرف ۲ الی ۳ ساعت به آن رسید، این شهرستان با دارا بودن فاصله 90 کیلومتری از شهر سازی، یکی از مناطق بی‌نظیر جنگلی در شمال ایران می باشد بسیاری از افرادی که از شلوغی و آلودگی شهر تهران خسته شده‌اند و برای مدتی به استراحت نیاز خواهند داشت استراحت در یکی از ویلاهای بی نظیر موجود در چمستان بهترین و موثرترین راه درمان این گونه از افراد می باشد.

از دیگر مزایای خرید ویلا در چمستان می‌توان به خرید ویلا در چمستان با قیمت بسیار کمتر از سایر نواحی شمالی اشاره نمود، که انواع سبک ویلا در شمال باعث تنوع ساخت ویلا در چمستان شده، که می‌توان، یکی از علت های قیمت مناسب بودن ویلا در چمستان دانست.

در این شهرستان ویلا در مجتمع های ویژه ساخته می شوند، که توسط نگهبانان ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته به خوبی محافظت می شوند و شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی بابت امنیت نخواهید داشت؛ همچنین طرح‌های ساخت بی‌نظیری برای ساخت ویلا در چمستان پیاده‌سازی شده است، که چشم هر خریداری را به خود جذب می نماید؛ دارا بودن مجوز های لازم برای هر ویلا به همراه دارا بودن حق انشعابات آب، برق  و گاز از دیگر ویژگی های ویلا های موجود در چمستان می باشد.

شاید بتوان مهمترین و اصلی‌ترین مزایای خرید ویلا در چمستان را، امکان پرداخت اقساطی هزینه خرید ویلا در چمستان دانست؛ زیرا بسیاری از مالکین این ویلاها مایلند تا با دریافت مبلغی از هزینه خرید ویلا، آن را در اختیار مشتری قرار دهند، و در ادامه مابقی مبلغ را به صورت اقساطی بدون بهره از مشتری اخذ نمایند؛ و شما با خرید ویلا اقساطی می توانید به ویلای رویای خود دست یابید.

این ویلا باغ دارای ۴۵۰ متر زمین و ۱۵۰ متر بنا می باشد، که در این بنا ۳ خواب به همراه مستر تعبیه شده است؛ این ویلا دارای حیاطی بسیار زیبا و دلگشا می باشد؛ یکی از مزایای خوب این ویلا قرار داشتن آن در بافت مسکونی است؛ و شما می توانید بدون هیچ گونه دردسر و مشکلی این ویلا را خریداری کنید، مزایای دیگر این ویلا داشتن سند تک برگ است و شما با داشتن این سند می توانید مالکیت خود را نسبت به این ویلا اثبات کنید؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا سنددار را دارید ما به شما این ویلا را پیشنهاد می دهیم.

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17838
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه