صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا نما دوبلکس فول فرنیش در شمال

خرید ویلا نما دوبلکس فول فرنیش در شمال

659

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
14،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17852
زمین
370 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما دوبلکس فول فرنیش در شمال

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس فول امکانات در شهر نوشهر، اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید ما را تا انتهای این آگهی با چشمان گرم و صمیمی تان همراهی کنید.

در هر شهر از استان مازندران که پای بگذارید، غرق در آرامش و زیبایی مناظر بکر و چشم نوازی می شوید، که اطراف ما را احاطه کرده است و شما از دیدن آن سیراب نخواهید شد، اما زمانی که به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، کمی دقیق‌تر به شهرها و مناطق توجه می‌کنید و شهرها را با هم مقایسه خواهید کرد؛ چرا که بحث سرمایه‌گذاری در میان است.

امروزه ساخت و ساز ویلا در همه شهرهای استان مازندران رواج پیدا کرده است، اما در این میان، شهرهای نوشهر و رویان جزو دو شهر شاخص در غرب  استان مازندران می باشند.

ویژگی های برجسته شهر نوشهر :

۱_نوشهر منطقه ای ساحلی می باشد که دارای امکانات تفریحی قابل دسترس و پلاژ می باشد.

۲_ نوشهر جز منطقه آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری و خرید ویلا در نوشهر ایجاد کند.

۳_ شهر نوشهر به دلیل وجود بندر نوشهر از دیرباز جزو مناطق تجاری و اقتصادی بوده است.

۴_ وجود فرودگاه در این شهر بر اهمیت این شهر افزوده است.

۵_ فاصله نزدیک این شهر با تهران باعث شده پس از خرید ویلا در نوشهر به راحتی به ویلای خود دسترسی پیدا کنید.

۶_ با راه اندازی آزادراه تهران شمال، نوشهر می تواند بیش از پیش به مناطق مهم جهت سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

با وجود جنگل های بکر و زیبا در شمال کشور و داشتن آب و هوای دلچسب افراد زیادی هستند که می خواهند از طبیعت زیبای جنگل های بکر آن به شما لذت ببرند و تمایل دارند با سرمایه ای که دارند در این مناطق اقدام به خرید ویلا جنگلی کنند. 

این ویلای لاکچری دارای ۳۷۰ متر زمین و ۴۰۰ متر بنای دوبلکس می باشد، که در این بنا ۴ خواب با ویوی جنگل تعبیه شده است، که هر کدام از خواب ها دارای مستر می باشد، انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز، هر کدام به صورت کنتورهای مجزا نصب شده است، این ویلا دارای استخر داخلی می باشد، که شما می توانید با خرید ویلا استخردار از رفتن به استخر های عمومی خودداری کنید؛ یک مزیت خوبی که این ویلا دارد داشتن سند تک برگ است، که شما می توانید با داشتن سند، مالکیت خود را نسبت به این ویلا اثبات کنید؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا سنددار را دارید، ما به شما این ویلا را پیشنهاد می‌کنیم، این ویلای فول امکانات دارای روف گاردن میباشد که شما میتوانید به راحتی به مناظر از جمله دریا و جنگل دید کافی داشته باشید، این ویلای جنگلی دارای دوربین های مداربسته می باشد و می تواند خیال شما را از نظر امنیت آسوده کند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین تحصیل کرده ویلا دنیز در ارتباط باشد.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17852
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه