صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا نما کلاسیک در شمال

خرید ویلا نما کلاسیک در شمال

631

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
7،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17854
زمین
400 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما کلاسیک در شمال

 

همه ی ما بعد از طی یک هفته پر از مشغله به دنبال مکانی برای گذراندن تعطیلات و اخر هفته هستیم، از این سوی پیشنهاد مشاورین ویلا دنیز خرید ویلا در شمال می باشد، که می توانید شما خریداران عزیز بر اساس علایق و خواسته ی خود ویلای مورد نظر را انتخاب کنید.

همانطور که می دانید، ویلا در شمال در سازه های دوبلکس، تریبلکس و... و نیز در منطقه ساحلی و جنگلی توسط مهندسین مجرب شمال طراحی و احداث می شوند.

این ویلای دوبلکس در مساحت زمینی به متراژ 400 متر مربع و 300 متر مربع زیربنا با بهترین متریال در نوشهر زیبا در منطقه ی ساحلی رویان قرار دارد، این ویلا نیز در شهرکی با محیطی پر از آرامش و سکوت که تعداد واحد مسکونی در این شهرک محدود می باشد، در امنیت بالا قرار دارد، که توسط نگهبان مجموعه که 24 ساعته از محیط محافظت می کند، در این صورت این ویلا از لحاظ امنیت در رده بالایی قرار دارد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

انشعابات این ویلا در سال 1399 نصب و آماده بهره برداری می باشد، همچنین  این ویلا ساحلی با امنیت کامل و با لوکیشن عالی، دارای سند 6 دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، و پایان کار به فروش می رسد که میتوانید خرید ویلا سند دار را در شمال تجربه کنید.

این ویلا در نوشهر زیبا دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر در بهترین منطقه تهرانی نشین شهرکی با امنیت بالا، همراه با چشم انداز زیبای جنگل، نزدیک به مرکز خرید، مرکز شهر و دریای خزر و... در منطقه ساحلی واقع شده است، و برای نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، کف سرامیک و نیز برای آشپزخانه این ویلا امکاناتی نظیر کابینت ام دی اف، گاز و هود با بهترین کیفیت در نظر گرفته شده است.

ویلاهای ساحلی دارای مزیت و معایبی می باشند، قطعا خرید ویلا ساحلی یک سرمایه گذاری هوشمند می باشد، ویلاهای ساحلی به جاده اصلی و مراکز خرید و رفاهی دسترسی سریع و راحتی دارند، و در فصول سرما برای دسترسی به ویلا و مراکز دیگر نیز دچار مشکل نمی شوید، اما رطوبت منطقه ساحلی نسبت به منطقه جنگلی بیشتر می باشد، در این صورت نمای ساختمان از سنگ با بهترین جنس طراحی شده است، که در برابر رطوبت شمال مقاومت خوبی دارد.

پیشنهاد مشاوران ویلا دنیز بازدید از این ویلای لوکس در نوشهر می باشد، که قطعا با یکبار دیدن عاشق این ویلای زیبا خواهید شد، این ویلا در سازه دوبلکس یکی از ویلاهای لوکس در نوشهر محسوب می شود.

این ویلای دوبلکس علاوه بر امکانات بینظیر؛ با شرایط عالی برای تسویه مالی نیز انجام می پذیرد، در این صورت می توانید نصف مبلغ ویلا را نقد و مابقی را اقساط 4 ماهه بدون بهره و معاوضه پرداخت نمایید، برای مشاهده و  خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در صورت داشتن سوال و نیاز به مشاوره ی بیشتر، می توانید به صورت کاملاً رایگان با مشاورین با تجربه ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهند.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17854
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه