صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما رومی شهرکی در شمال

خرید ویلا نما رومی شهرکی در شمال

730

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،100،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17856
زمین
200 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما رومی شهرکی در شمال  

 

چمستان به دلیل قرار گرفتن بین کوه و جنگل های شمال، دارای آب و هوای عالی و نیز دارای طبیعت بکر می باشد، از این سوی

خرید ویلا در چمستان برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال خرید ویلا جنگلی هستند، گزینه بسیار مناسبی می باشد، این ویلا دارای 200 متر مربع مساحت زمین و 130 متر مربع مساحت زیربنای آن می باشد، که در سازه نیم پیلوت ساخته شده است.

این ویلای جنگلی دارای 2 اتاق، که یکی از این اتاق خواب ها در طبقه ی بالا، که برای دسترسی به آن و طبقه ی دوم راه پله ایی مدرن در نظر گرفته شده است، و اتاق خواب دیگری در طبقه اول قرار گرفته است و به صورت مستر با امکانات کامل طراحی شده است.

این ویلای نیم پیلوت در فضای سبز شهرکی در مکانی دنج و آرام با امنیت بالا قرار دارد، که امنیت ویلا توسط نگهبان که 24 ساعته از محیط محافظت می کند، با بهترین امکانات و متریال توسط مهندسین ساخته شده است.

این ویلا در سازه نیم پیلوت، در سال 1398 تمامی انشعابات لازم، آب، برق و گاز را دریافت نموده است، و در بافت مسکونی نیز قرار دارد، که تمامی اسناد رسمی و قانونی اعم از؛ سند تک برگ، عرصه و اعیان، پایان کار، و از همه مهمتر دارای مجوز ساخت و سند شش دانگ می باشد، که با خرید ویلا نیم پیلوت در چمستان یک خرید مطمئن را تجربه خواهید کرد.

این ویلا از نظر طراحی داخلی و خارجی اکازیون دیزاین شده است، نما از سنگ، فضا سازی با درختان و گیاهان زیبا و... محوطه سازی شده است، نمای داخلی ویلا از کف سرامیک، کاغذ دیواری، کابینت سفید با بهترین کیفیت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با شیرآلات برند، دارای اتاق خواب های مستر، کمد دیواری، سیستم سرمایی از کولر اسپلیت و سیستم  گرمایی از شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف و... برخوردار می باشد.

شرایط پرداخت مبلغ این ویلا به صورت زیر می باشد؛

به صورت نصف مبلغ نقد و الباقی اقساط 4 ماهه بدون بهره می باشد، که می توانید اقدام به پرداخت نمائید، یکی دیگر از نکات مثبت این ویلای ارزنده در چمستان، این است که شما خریداران عزیز می توانید با فروشنده موافقت کنید تا به صورت معاوضه با یک ماشین یا ملک و... معامله نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی تمامی موارد مهم و ضروری می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، در خواست مشاوره کنید، ناگفته نماند مشاوره ویلا دنیز به صورت رایگان می باشد.

اسناد رسمی، محیط آرام و دور از شلوغی، امنیت بالا، ویلا با امکانات کامل و... روی قیمت تاثیر مثبتی دارد، اما این ویلا دارای قیمت عالی و با شرایط پرداخت فوق العاده ایی می باشد، بازدید از این ویلای زیبا و مدرن را توسط مشاورین دنیز از دست ندهید.

در سایت ویلا دنیز فایل های متنوعی وجود دارد، شما کافیست بر روی لینک های خرید ویلا در شمال و خرید ویلا سند دار و

خرید ویلا اقساطی و خرید ویلا در شهرک و.... کلیک کنید، تا از سایر ویلاهای موجود دیدن فرمائید.

از اینکه با ما همراه بودید، از شما سپاس گذاریم، برای تماس با دنیز ویلا کلیک کنید. 


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17856
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه