صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت استخردار در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت استخردار در چمستان

628

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،100،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17865
زمین
500 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا نیم پیلوت استخردار در چمستان 

 

با عرض سلام، خدمت شما همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم در کنار خانواده شاد و سلامت باشید.

در این آگهی بصورت کامل با یک دستگاه ویلا باغ لاکچری در شمال کشور، آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

این ویلا باغ زیبا با متراژ زمینی 500 متر مربع و زیربنای 130 متر فول امکانات آماده ی فروش در چمستان می باشد، از امکانات ویلا می توان به سیستم گرمایشی ویلا شامل شوفاژ و پکیج دیواری، شومینه و گرمایش از کف و تاسیسات سرمایشی آن نیز شامل کولر اسپلیت است، و امکانات دیگر نظیر؛ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، انباری در ملک، کمد دیواری و کابینت از بهترین برند، سقف کناف کاری شده و استخر و سونا و جکوزی و.... از امتیازات این ویلای نیم پیلوت در چمستان می باشد.

خرید ویلا نیم پیلوت در شمال به دلیل ظاهر شیک و مدرن رو به ویو همیشگی و ابدی طبیعت همیشه زیبای شمال، می باشد، که همچنین امروزه طرفداران بسیاری دارد، این ویلای نیم پیلوت دارای طراحی متفاوتی می باشد، نمای آن به صورت سنگ و حیاط آن با موزاییک کف پوش شده است، که این کف پوش ها ماندگاری طولانی دارند، و همچنین وجود پنجره های قدی باعث شده به طبیعت شمال و فضای سبز حیاط که با درختان و گیاهان زینت داده شده است، دسترسی راحتی داشته باشید.

این بنای نیم پیلوت دارای 2 اتاق خواب  به صورت مستر و با امکانات کامل می باشد، همچنین دارای درب ضد سرقت، درب ریموت و اشپزخانه مدرن با تجهیزات عالی، و انشعاباتی، نظیر آب و برق و گاز  نصب می باشد، این ویلا از هر لحاظ بسیار  شیک و زیبا بوده و با سازه ای قوی و مستحکم اجرا شده، که خیال شما از خرید ویلا جنگلی بسیار راحت می کند، چون با خرید چنین ویلا با امکانات کامل، در سال های اینده، سرمایه اولیه شما چند برابر می شود.

این ویلای نیم پیلوت نیز دارای جکوزی و سونا می باشد، که شما عزیزان با خانواده و دوستان خود می توانید از استخر این ویلا نهایت استفاده و لذت ببرید، با شنا کردن آرامش وصف نشدنی به شما عزیزان القا می شود.

برای مشاهده خرید ویلا استخر دار روی لینک رنگی شده کلیک کنید.

همچنین ویلاهایی که بصورت مهندسی و با معماری مدرن، و خاص طراحی و ساخته می شوند، معمولا بیشتر، مورد توجه متقاضیان برای خرید قرار میگیرند، این ویلای پیشنهادی، بر اساس اصول مهندسی و با بهترین متریال طراحی و اجرا شده است، این ویلای لوکس در منطقه سرسبز و خوش آب و هوای شهرستان چمستان واقع شده است.

 در آخر، قیمت این ویلا نیم پیلوت بسیار منطقی و منصفانه می باشد، با چنین امکانات کامل همراه با سند مالکیت، تک برگ، شش دانگ به صورت اقساطی، و یا بصورت معاوضه به فروش می رسد.

برای مشاهده خرید ویلا اقساطی و خرید ویلا سند دار در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 مشاوران ویلا دنیز پیشنهاد میکنند، حتما فایل های دیگر، موجود در سایت ویلا دنیز را مشاهده فرمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست مشاوره با ما تماس بگیرید.

 با آرزوی بهترینها برای شما همراهان گرامی. 


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17865
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه