صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا استخردار جنگلی در شمال

خرید ویلا استخردار جنگلی در شمال

647

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
4،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17869
زمین
350 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید خرید ویلا استخر دار جنگلی در شمال 

 

با سلام، خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه. 

بی شک یکی از بهترین و زیباترین ویلا در شمال و در منطقه سرسبز و توریستی چمستان می توان از این ویلای دوبلکس فول امکانات نام برد.

شمال کشور دارای طبیعت بکر و دارای منظره سرسبز ابدی می باشد، این ویلا در مسیر جنگلی در یکی از منطقه های جنگلی ساخته شده است، اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی در شمال هستید، این ویلای لاکچری می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

اگر بخواهیم از امکانات این ویلا به شما عزیزان بازگو کنیم، می توان به استخر، سونا، جکوزی، کولر اسپلیت، شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف، کابینت، کمد دیواری، درب ضد سرقت، دوربین مداربسته، درب ریموت دار، کف سرامیک، کاغذ دیواری، آلاچیق و... اشاره نمود.

کافیست شما خریداران عزیز از این ویلای دوبلکس شیک دیدن فرمائید، تا عاشق این ویلا شوید، زیرا این ویلا اکازیون دیزاین شده است، استخری که در حیاط این ویلا تعبیه شده زیبای ویلا را دو چندان نموده است، شما با طی چندین پله می توانید به استخر دسترسی داشته باشید، فضای اطراف استخر و محوطه ی حیاط با درختان و گیاهان دیزاین شده است، که فضای دلنشینی را به وجود آورده است.

خرید ویلا در شمال اخیرا دارای طرفداران زیادی می باشد، و همچنین سرمایه گذاران زیادی اقدام به سرمایه گذاری از طریق

خرید ویلا در چمستان می کنند، از این سوی سود بسیاری بدست می آورند.

خرید ویلا استخر دار در چمستان با متراژ زمینی به مساحت 350 متر مربع و زیربنای 150 متر مربع با سازه دوبلکس و دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، بهترین انتخاب برای افرادی که دوست دارند در شمال ویلایی داشته باشند، می باشد.

اخیرا با داشتن بودجه کم می توان صاحب یکی از ویلاها در شمال شد، زیرا اکثر ویلاها در شمال دارای شرایط پرداخت به صورت اقساطی می باشد، شما نیز می توانید این ویلای دوبلکس را به صورت اقساطی خریداری کنید، کافیست نصف مبلغ را نقد و مابقی را طی اقساط 4 ماهه و معاوضه پرداخت نمایید، خرید ویلا اقساطی در شمال با چنین امکاناتی یک تصمیم عالی می باشد، برای بازدید از این ویلای ارزنده کافیست با مشاورین دنیز هماهنگی لازم را بعمل آورید.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا از سایر ویلاهای مشابه در سایت دنیز دیدن فرمایید.

ویلاهای غیر شهرکی امکانات و امتیازات شهرک را که مهم ‌ترین آن امنیت است را ندارند، و از این سوی  خرید ویلا شهرکی امروزه مورد توجه عموم افراد و خریداران قرار گرفته است، این ویلا در شهرکی جنگلی قرار دارد که دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته است و امنیت را برای ویلای شما چندین برابر می کند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ویلا دنیز، از طریق در خواست مشاوره، کمک بگیرید، از اینکه سایت ویلا دنیز را برای 

خرید ویلا در شمال انتخاب کرده اید، از شما سپاس گذاریم.

برای ارتباط با ما می توانید از طریق تماس با ما در ارتباط باشید.

با تشکر از همراهیتان.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17869
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه