صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا ساحلی سند دار در شمال

خرید ویلا ساحلی سند دار در شمال

635

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
4،900،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17871
زمین
430 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا ساحلی سند دار در شمال

 

سایت ویلا دنیز یکی از معتبرترین سایت در شمال می باشد، شما عزیزان اگر به دنبال خرید ویلا در شمال با امنیت بالا هستید، می توانید سایت ما را انتخاب کنید، زیرا ویلا دنیز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد، با ما همراه باشید، تا یک دستگاه ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال آشنا شوید.

سازندگان ویلا به دلیل جذب مشتری و راضی نگه داشتن خریداران، ویلاها را با سازه ایی مدرن و با بهترین امکانات و کیفیت ارائه می دهند، تا افراد با خرید ویلا در شمال احساس رضایت و امنیت داشته باشند، و هرگز احساس پشیمانی نکنند.

حال شما خریداران عزیز بر اساس علایق و خواسته های خود می توانید لوکیشن و منطقه ی مورد نظر و ویلا در سازه های نیم پیلوت، دوبلکس، تریبلکس و... را انتخاب نمائید.

لازم به ذکر است؛ این ویلا در سازه نیم پیلوت بوده، و دارای 430 متر مربع مساحت زمین، و 170 متر مربع زیربنای کل این ویلا می باشد، که دارای نمای از سنگ های با جنس مرغوب که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد، همچنین ورودی این ویلا درب ریموت دار بزرگ قرار گرفته، و پس از عبور از دروازه، وارد یک فضای بسیار دلنشین خواهید شد، فضای سازی عالی با درختان و گیاهان زینتی و کف پوش حیاط به سبک متفاوت، فضای فوق العاده زیبایی را به وجود آورده است.

این ویلا در محمودآباد با متریال عالی طراحی و ساخته شده است، برای بازدید موارد مشابه می توانید به بخش خرید ویلا در محموداباد مراجعه کنید، برای مشاهده کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

نا گفته نماند، این ویلای نیم پیلوت دارای 3 اتاق به صورت مستر می باشد، که هر یک از این اتاق خواب ها دارای متراژ استاندارد، و دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، کف اتاق خواب ها سرامیک و دیوار ها از کاغذ دیواری احاطه شده است، همانطور که از تصاویر موجود نمایان می باشد، این ویلا با متریال به روز دیزاین شده است، که در قسمتی از این ویلا آشپزخانه ایی مدرن با کابینت و شیرآلات و... نور پردازی از سقف، کاغذ دیواری، پنجره های دوجداره، درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته و.... از امکانات این ویلای نیم پیلوت جنگلی می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

علاوه بر نکات گفته شده، این ویلا دارای تراسی دلباز رو به چشم انداز زیبای شمال می باشد، که می توانید از این فضای زیبا به طبیعت و محوطه ی حیاط دید و دسترسی راحتی داشته باشید.

امروزه افراد به دلیل اقتصاد جامعه به دنبال خرید ویلا اقساطی هستند، زیرا شرایط پرداخت به صورت نصف نقد و مابقی اقساط و حتی معاوضه بهترین آپشن برای خرید ویلا در شهرک می باشد، خوشبختانه این ویلا علاوه بر امنیت بالا دارای شرایط پرداخت اقساطی می باشد، که بهترین گزینه برای خرید ویلا سند دار در شمال محسوب می شود.

اگر نیاز به مشاوره دارید، نگران نباشید، زیرا مشاورین مجرب ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد، برای تماس با دنیز ویلا به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17871
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه