صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ جنگلی در محمود اباد

خرید ویلا باغ جنگلی در محمود اباد

591

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،900،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17891
زمین
1200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ جنگلی در محمود اباد

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه باغ ویلای ساحلی در شهر زیبا و توریستی محمودآباد، اگر شما عزیزان قصد خرید باغ ویلا را دارید ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنیم.

محمود آباد به عنوان یکی از شهرهای سرسبز شمال ایران شناخته می‌شود، که در سال پذیرای خیل عظیمی از مسافرانی است، که برای بهره‌مندی از آب و هوای بی‌نظیر این شهرستان به آن سفر می کند؛ بعضی از مسافران مایلند در تعطیلات آخر هفته سفر به شمال داشته باشند و برای چند روزی از هوای پاکیزه این شهرستان و به دور از استرس و هیجانات زندگی در شهرستان های به استراحت مشغول باشند.

در صورتی که شما نیز یکی از افرادی هستید، که به منطقه محمودآباد زیاد سفر می‌کنید خرید ویلا در محمودآباد می‌تواند یک پیشنهاد بی نظیر برای شما عزیزان به حساب آید، ویلا های موجود در محمود آباد به دلیل دارا بودن کیفیت ساخت بی نظیر و ظاهری خارق‌العاده می‌توانند چشم هر خریدار را به خود جلب نماید، از این رو در صورتی که شما نیز قصد خرید ویلا ساحلی را دارید می توانید از مشاورین ویلا دنیز به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

با توجه به اینکه محمود آباد یکی از شهرستان‌های دارای خط ساحلی می باشد، از این رو ویلاهای بسیاری در نزدیکی دریا ساخته شدند، ویژگی‌های منحصر به فرد ویلا ساحلی سبب شده است تا علاقمندان به دریا تلاش کنند تا در نزدیکی دریا نسبت به خرید ویلا اقدام نمایند به همین منظور سایت ویلا دنیز برای این دسته از خریداران ویلا نیز پیشنهادات فوق‌العاده خواهد داشت که مطمئنا پس از مشورت با پرسنل این مجموعه با این ویلاها بیشتر آشنا خواهند شد.

باغ ویلای شمال یکی از معدود پروژه های ساختمانی است که در بهترین شهرهای مازندران در مناطق جنگلی و ساحلی می‌توانند از زیر آن را پیدا کرد باغ ویلا، همانطور که از نام آن بر می‌آید، یک ویلای بزرگ با محوطه شبیه باغ است، یک باغ اختصاصی در محدوده زمین های یک ویلا قرار دارد و سرسبزی ویژه‌ای را به ملک می‌بخشد، خرید باغ ویلا شمال یکی از محبوب ترین گزینه های خرید ویلا در شمال است

این باغ ویلای عظیم دارای ۱۲۰۰ متر زمین و 90 متر بنای همکف می باشد، که در این بنا 2 خواب تعبیه شده است، حیاط سازی این ویلا بسیار منحصر به فرد و فوق العاده است، که زیبایی حیات این ویلا را دو چندان می کند و شما از دیدن این باغ شگفت زده خواهید شد، انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز هر کدام به صورت اختصاصی و کنتور های مجزا از هم نصب می باشد و آماده بهره برداری می باشد.

یکی از ویژگی های خوب این ویلا، شهرکی بودن آن است، که شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت و به راحتی می توانید ویلای خود را ترک کنید؛ این شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته می باشد، که ویلای شما را در امنیت کامل قرار می‌دهد.

یکی از مزیت‌های خوب این ویلا سند دار بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا سنددار مشکلی بابت سند نخواهید داشت و به راحتی می توانید مالکیت خود را نسبت به ویلا اثبات کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این ویلا شرایط پرداخت آن است، که شما با خرید ویلا اقساطی مبلغ قرارداد به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره پرداخت می کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین مجرب و ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17891
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه