صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت سند دار

خرید ویلا نیم پیلوت سند دار

1203

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
3،600،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17893
زمین
1200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت سند دار 

 

 با سلام و عرض ادب خدمت مشتریان و همراهان عزیز ویلا دنیز.

 این ویلا جنگلی به دلیل متراژ زمین به مساحت 1200 متر مربع، در دسته ویلا باغ قرار گرفته است؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا باغ را در چمستان دارید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد، با ما همراه باشید تا به صورت تکمیلی با این ویلا ارزنده در شمال آشنا شوید. 

این ویلای جنگلی در سال ۱۳۹8 بنا شده است، که تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری است، و بعد از دریافت این انشعابات و الزامات لازم، اسناد رسمی اعم از؛ سند شش دانگ، تک برگ و عرصه و عیان و نیز پایان کار را نیز دریافت نموده است، و جزو ویلاهای سند دار در چمستان محسوب می شود، که برای آسوده خاطر شدن می توانید به مجموعه ویلا دنیز مراجعه کنید، و از نظر موقعیت جغرافیایی، اسناد و مدارک رسمی، نوع و سبک ویلا و... اطلاعات لازم را کسب نمایید، و مشاورین مجرب ویلا دنیز، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، و امروزه بیشتر مشتریان به دنبال خرید ویلا سند دار هستند تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری کنند.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای جنگلی در دسته ویلاهای نیم پیلوت قرار دارد؛ ویلاهای نیم پیلوت به دلیل داشتن قیمت مناسب، مورد توجه بسیاری از خریداران قرار دارد، و از این سوی افراد بسیاری به دلیل نکته گفته شده اقدام به خرید ویلا نیم پیلوت در شمال می نمایند.

زیبایی و به روز بودن ویلاهای ساخته شده در منطقه جنگلی چمستان یکی دیگر از عوامل رونق داشتن در زمینه خرید و فروش ویلا در چمستان می باشد، و اینکه شما در کدام از منطقه قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، بستگی به نوع سلیقه شما دارد.

این ویلا نیم پیلوت در بهترین منطقه در چمستان با ویو به کوه و جنگل و نزدیک به جاده اصلی و دسترسی آسان و سریع به مراکز خرید، مناطق تفریحی و گردشگری و دریا و... را دارا می باشد، از دیگر ویژگی دیگر این ویلای زیبا استفاده از متریال، با کیفیت بتونی در ساخت این ویلا می باشد، که در مواجه با شرایط آب و هوایی چمستان مقاومت خوبی داشته باشد، و حیاط این ویلا از سنگ با تراسی دلباز رو به طبیعت سرسبز چمستان با باغچه کاری شده با درختان و گیاهان زینتی که به زیبایی طراحی شده است، فضای دلنشینی را ایجاد کرده است، برای بازدید از این ویلا باغ می توانید با مشاورین مجموعه دنیز هماهنگی لازم را به عمل آورید.

قبل از خرید ویلا در شهرک می توانید از مشاورین مجرب ویلا دنیز، که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند ارتباط برقرار نمایید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.
با تشکر از همراهیتان. 

محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17893
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه