صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت در چمستان

740

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17894
زمین
200 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت در چمستان

 

اگر متقاضی خرید ویلا در شمال و در شهرستان چمستان سرسبز هستید، این ویلا موجود در شهرک با قیمت مناسب‌، با نوع سازه متنوع ارائه شده است، که

 خرید ویلا جنگلی در چمستان در بهترین منطقه از زیباترین روستاهای شهر، در همصفا در اختیار شما خریداران عزیز قرار گرفته است، این ویلا جنگلی با بنای نیم پیلوت دارای سالن بزرگ، و 2 اتاق خواب به صورت مستر، آشپزخانه ای با تجهیزات کامل و با حیاط بزرگ محوطه سازی شده با درختان و گیاهان زینتی دیزاین شده است.

ای ویلا باغ دارای 200 متر مربع مساحت زمین و 150 متر مربع مساحت زیربنای این ویلا در چمستان می باشد، که با وسعت زیاد حیاط  جزو ویلاهایی با متراژ بالا در چمستان محسوب می شود، این ویلا دارای نمای شیک و مدرن، تراس بزرگ رو به جنگل با چشم انداز فوق العاده کوهپایه های چمستان، حیاط موزائیک شده با باغچه های گل و درخت کاری شده، نصب بودن همه انشعابات مانند آب و برق و گاز، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل نظیر؛ اسپلیت، شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت، هود و گاز رو میزی، سینک با بهترین برند می باشد، درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته و... از امکانات این ویلای باغ در چمستان می باشد، برای بازدید از این ویلای نیم پیلوت می توانید از مشاوران دنیز هماهنگی لازم را به عمل آورید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک رنگی مشخص شده کلیک کنید.

 موقعیت مکانی این ویلا بسیار عالی و امنیت آن کاملا تضمین شده است؛ زیرا این ویلا در یکی از شهرک های برند با نگهبانی 24 ساعته، گیت ورودی می باشد، که امنیت ویلا را دو چندان می کند، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 لازم به ذکر است، که این ویلا لاکچری زیبا دارای متراژ حیاط بسیار زیاد می باشد، که با درختان و گیاهان زینتی زینت داده شده است، و برای آن دسته عزیزانی که علاقمند به خرید ویلا باغ در شمال هستند، پیشنهاد بسیار مناسب می باشد، به دلیل مساحت زیاد زمین این ویلا، باغچه آن دارای درختان چندین ساله می باشد.

 ویلاهای نیم پیلوت به ویلاهایی گفته می‌ شود که دارای یک ساختار یک و نیم طبقه ای باشند؛ این ویلاها معمولاً اتاق خواب هایشان با اختلاف سطح از سالن می باشند، و یکی از مزیت های خرید ویلا نیم پیلوت  بهره مندی از پارکینگ مسقف و انباری در حیاط می باشد.

چنانچه اسناد و مدارک ویلا برای شما عزیزان مهم است، این ویلا بهترین گزینه برای خرید می باشد؛ زیرا این ویلا باغ دارای اسناد رسمی کامل از قبیل سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و همچنین پایان کار می باشد، برای خرید ویلا سند دار روی لینک مشخص شده کلیک نمایید.

اگر نیازمند مشاوره رایگان هستید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما عزیزان رسیدگی نمایند.

برای تماس با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.

از اینکه ما را همراهی می کنید از شما سپاس گذاریم.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17894
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه