صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت با محوطه سازی شیک در شمال

خرید ویلا نیم پیلوت با محوطه سازی شیک در شمال

831

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
3،600،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17895
زمین
800 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت با محوطه سازی شیک در شمال

 

با سلام، خدمت مشتریان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببرید.

خرید ویلا در شمال با سازه شیک و مدرن با طراحی زیبا با ویو به جنگل های زیبای چمستان که حس خوبی در طبیعت سرسبز شمال را به شما ارمغان میدهد.

 ما در این اگهی قصد معرفی ویلا نیم پیلوت در روستای زیبا با مردمان خونگرم در همصفای چمستان را به شما عزیزان داریم، با ما همراه باشید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

منطقه ی جنگلی هم صفا جزو توابع چمستان محسوب می شود، و یکی از روستاهای توریستی و جذاب شمال به شمار می آید، و به مناطق گردشگری و تفریحی مثل پارک جنگلی کشپل، دریاچه الیمالات، جنگل های واز، پارک جنگلی نور، پارک جنگلی هلومسر و... دسترسی آسانی و سریع دارد، که شما عزیزان می توانید تعطیلات خود را به بهترین حالت بگذرانید.

امکانات ویلا نیم پیلوت جنگلی در چمستان به این صورت می باشد، که ویلا در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته که امنیت ویلا محفوظ می شود، امنیت اگر برقرار باشد از این سوی از خرید ویلا در شهرک آسوده خاطر خواهید بود، و از امکانات داخلی ویلا می توان به تاسیسات گرمایی و سرمایی؛ شومینه، گرمایش از کف، شوفاژ، پکیج دیواری و کولر اسپلیت و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، کابینت و کمد دیواری و سقف کناف کاری، درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته، و... اشاره نمود، که شما عزیزان با خرید ویلا نیم پیلوت فقط کافیست ویلا را مبله نمایید، زیرا امکانات اولیه را دریافت نموده است.

این ویلای کلاسیک در دو طبقه به صورت نیم پیلوت با متراژ زمینی به مساحت 800 متر مربع و زیربنای به متراژ 250 متر مربع می باشد، و دسترسی سریع و راحت به فضای حیاط دارد، همچنین 2 اتاق خوابی که برای این ویلا در نظر گرفته شده است به صورت مستر می باشد.

این ویلای جنگلی علاوه بر امکانات گفته شده دارای اسناد رسمی و کامل نظیر؛ سند شش دانگ و تک برگ و پایان کار و دارای مجوز ساخت و... می باشد، برای مطمئن شدن از اسناد رسمی ویلا می توانید، اطلاعات لازم را توسط مشاورین ویلا دنیز دریافت نمایید.

 تمامی ویلاها در این منطقه دارای اسناد کامل مثل سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، پایان کار می باشند، که خیالتان بابت خرید ویلا سند دار در چمستان می توان راحت باشد.

 شما با هر بودجه و با هر ایده و خواسته ای که دارید، میتوانید اقدام به خرید ویلا در شمال کنید، از این سوی فایل های متنوعی از انواع ویلاها مانند،

 خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا جنگلی و  خرید ویلا اقساطی و... در سایت ویلا دنیز موجود است. 

جهت دریافت مشاوره رایگان، می توانید فرم در خواست مشاوره را پر کنید، تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند، مشاوران مجرب و حرفه ای ویلا دنیز آماده خدمت رسانی و مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند.

 همچنین می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با مجموعه دنیز در تماس باشید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17895
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه