صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت نما رومی در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت نما رومی در چمستان

738

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17897
زمین
230 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نما رومی در چمستان

 

با سلام و عرض ادب خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز.

فروش ویلا در شهرک یک گزینه برای انتخاب  در هنگام خرید ویلا در شمال می باشد، امنیت در شهرک در الویت قرار دارد، به دلیل وجود نگهبان دائمی در شهرک که محافظ امنیت ویلا های موجود در شهرک می باشند، از ورود افراد متفرقه جلوگیری می کند، و... در این صورت امنیت ویلا تضمین می شود. 

این ویلای نیم پیلوت در شهرستان چمستان سرسبز در یکی از منطقه های زیبا که در نزدیکی شهر، مراکز خرید و تفریحی و... که دسترسی به این امکانات راحت می باشد، ساخته شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان و خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک رنگی مشخص شده کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت مکانی ویلا و محیط مورد نظر، کافیست از مشاورین ویلا دنیز که اماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند، در خواست مشاوره کنید تا در مورد اسناد رسمی ویلا، لوکیشن ویلا و... اطلاعات لازم را کسب نمایید.

خرید ویلا نیم پیلوت سه خواب در محیطی شهرکی نزدیک به جنگل و ییلاق های چمستان مانند واز و لاویج و... مناسب‌ ترین و یکی از ویلاهای پرطرفدار این منطقه می باشد، اتاق خواب های این ویلا برای راحتی شما عزیزان به صورت مستر می باشد، این ویلای جنگلی دارای 230 متر مربع مساحت زمین و 140 متر مربع مساحت کل زیربنای این ویلا می باشد، که تمامی انشعابات و الزامات مانند آب و برق و گاز و امکانات داخلی اعم از، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل از قبیل شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف، کولر اسپلیت و تجهیزات امنیتی از قبیل دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت و... را اجرا نموده است.

ویلا در دو طبقه به نام ویلای نیم پیلوت در متراژ  230 متر در داخل شهرک جنگلی 25 واحدی با نقشه‌ های مشابه و هم‌ تیپ در محوطه‌ ای زیبا با درختان و گیاهان زینتی مدرن و شیک به همراه آشپزخانه‌ ای مجهز شده به کابینت و سینک و هود و اتاق خوابی مستر در اختیار شما عزیزان قرار دارد، که برای بازدید از این ویلا می توانید از مشاورین ویلا دنیز هماهنگی لازم را به عمل آورید.
 
برای خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.
 
قیمت ویلا جنگلی با توجه به سازه مدرن نیم پیلوت و لوکیشن خاص و بی‌ نظیر جنگلی و با هزینه ساخت ویلا که برای سازنده آن محاسبه گردیده، دارای قیمت مناسبی می باشد، شرایط پرداخت برای خرید ویلا نیم پیلوت بسیار مناسب می باشد، در این وضعیت اقتصادی کشور، خرید ویلا اقساطی یک امتیاز فوق العاده محسوب می شود، از این سوی شرایط به صورت نقدی و مابقی اقساط و حتی شرایط معاوضه کردن نیز برای پرداخت مبلغ این ویلا در نظر گرفته شده است، و شما می‌ توانید صاحب یکی از زیباترین ویلای شهرکی در محدوده‌ بی ‌نظیر جنگلی درچمستان شوید، برای ارتباط با همکاران ما می توانید از کلید تماس با ما استفاده کنید
برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد پر کنید.
 
ویلا دنیز همراه همیشگی شما.
 

محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17897
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه