صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا جنگلی در بهدشت چمستان

خرید ویلا جنگلی در بهدشت چمستان

862

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17902
زمین
450 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا جنگلی در بهدشت چمستان

 

این ویلای جنگلی با بنایی به مساحت 100 متر مربع در زمینی به متراژ  450 متر در منطقه ای جنگلی در بهدشت چمستان قرار دارد.

این ویلا فلت جنگلی دارای 3 اتاق خواب فول امکانات می باشد که هر اتاق خواب آن به صورت مستر می باشد.

ویلای مورد نظر در منطقه ای سرسبز و بکر، نزدیک به جاده اصلی و مرکز خرید و درمانگاه، نانوایی و... قرار دارد، که شما عزیزان با خرید ویلا فلت در چمستان دسترسی سریع به این مراکز و مناطق تفریحی و گردشگری چمستان خواهید داشت، و چمستان که یکی از شهرهای جنگلی و کوهپایه ای استان مازندران محسوب می شود، شما با خرید ویلا در چمستان همزمان می توانید به مناطق جنگلی و ییلاق های چمستان دسترسی داشته باشید.

 یکی از ویژگی های عالی این ویلای لوکس اسناد و مدارک رسمی می باشد.، زیرا اسناد و مدارک قانونی یکی از رکن ها مهم برای خرید و فروش ملک و یا ویلا به حساب می آید، این ویلا جنگلی دارای اسنادی همچون سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان می باشد، خرید ویلا سند دار در چمستان یک خرید مطمئن را برای شما فراهم می سازد.

در ورودی این ویلای فلت از جنس درب ضد سرقت می باشد، و با پنجره های بزرگ که سبب شده نور کافی به داخل ویلا تابیده شود، و سقف این ویلا از کناف می باشد، و وجود هالوژن ها سبب شده نور پردازی فوق العاده ای در شب داشته باشید، و از این امکانات می توانید به نحو احسنت لذت ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

حیاط این ویلای فلت با درختان و گل ها تزیین شده که زیبایی فوق العاده ای به این ویلا ببخشیده است، که بر ذهن خریدار تاثیر مثبتی در هنگام بازدید میگذارد. 

یکی دیگر از ویژگی های خیلی مهم این ویلای جنگلی، شهرکی بودن این ویلای زیبا می باشد، که نگهبانی 24ساعته دارد به همین دلیل امنیت بسیار بالایی برای شما فراهم میکند، خرید ویلا در شهرک با توجه به گیت ورودی، نگهبان 24  ساعته، محیطی زیبا و... یکی از بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

این ویلای جنگلی نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است، تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

از لحاظ سیستم گرمایشی و سرمایی، این ویلا مجهز به پکیج و شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف، کولر اسپلیت می باشد.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز، شیرآلات و ... از بهترین برند می باشد.

برای خرید ویلا جنگلی در بهدشت چمستان شرایط پرداخت مناسبی توسط فروشنده در نظر گرفته شده است، شما می توانید این ویلا به صورت اقساطی خریداری نمایید، و برای پرداخت مبلغ می توانید نصف مبلغ را نقد و مابقی اقساط بدون بهره و معاوضه پرداخت نمایید، خرید ویلا اقساطی با توجه به شرایط اقتصادی یکی از انتخاب های هوشمندانه می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاورین مجرب ویلا دنیز کافیست فرم در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، و برای تماس، کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 17902
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه