صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت سند دار در شمال

خرید ویلا نیم پیلوت سند دار در شمال

760

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17904
زمین
300 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت سند دار در شمال 

 

این دستگاه ویلایی است که در دسته ویلای جنگلی در شمال مطرح شده است، از بهترین لوکیشن و امکانات بینظیری برخوردار می باشد، با ما همراه باشید تا بیشتر با این ویلای نیم پیلوت ارزنده در چمستان آشنا شوید.

فروش ویلا جنگلی که در این فایل به شما معرفی می‌ شود با امکانات کامل و خاص در سازه نیم پیلوت دارای زیربنایی به متراژ 150 متر مربع و مساحت کل زمین ویلا 300 متر مربع می باشد، این ویلا دارای 3 اتاق به صورت مستر در چمستان احداث شده است.

خرید ویلا جنگلی در چمستان در یکی از شهرک های برند با نگهبان و مشاعات شهرکی است، و امنیت ویلا توسط نگهبانی که 24 ساعته از ویلا و شهرک محافظت می کند، تامین می شود، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

متریال درونی این ویلا نظیر؛ کابینت ویلا که از نوع ام دی اف درجه یک، هود و شیرآلات از بهترین جنس به صورت کامل در آشپزخانه اجرا گردیده، و این ویلا دارای تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل مانند؛ کولر اسپلیت، گرمایش از کف، شوفاژ، شومینه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام می باشد، تمامی اتاق خواب ها دارای کمد دیواری می باشد، این ویلا یکی از ویلای زیبا با نمای شیک در چمستان سرسبز محسوب می شود، برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای شهرکی، سند دار بوده و اسناد آن به صورت کامل تک برگ، عرصه و اعیان و همچنین سند آن به صورت شش دانگ می باشد، که مالکیت ویلا بعد از معامله انتقال داده می شود، و شما خریداران محترم خیالتان بابت این ویلا از لحاظ سند میتوان راحت باشد، و آسوده میتوانید این ویلا جنگلی را خریداری کنید، برای مشاهده و خرید ویلا سند دار دیگر، کلیک نمایید.

خرید ویلا در چمستان به دلیل موقعیت جغرافیای عالی، با قیمت مناسب، دارای طرفداران بسیاری می باشد، و خرید ویلا در شمال یکی از مناسب ترین سرمایه گذاری می باشد. 

فروشنده محترم نیز برای دریافت مبلغ، شرایط بینظیری در نظر گرفته است، این شرایط اعم از: نصف مبلغ به صورت نقد و مابقی اقساط و معاوضه نیز ارائه گردیده است، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

ویلا فروشی جنگلی در شمال کشور در استان مازندران و در محدوده شهرستان چمستان در یکی از شهرک های برند و با نمای فوق العاده زیبا با ویو همیشگی و ابدی به طبیعت همیشه سرسبز شمال در اختیار شما خریداران محترم قرار گرفته است، برای بازدید از این ویلای نیم پیلوت جنگلی می توانید هماهنگی لازم را با مشاورین ویلا دنیز را به عمل آورید.

فروش ویلا جنگلی همان‌ طور که می‌ دانید تنوع بیش‌ تری نسبت به ویلا ساحلی دارد، برای مشاهده از سایر ویلاها در شمال کافیست به سایت ویلا دنیز مراجعه نمایید، و برای دریافت مشاوره و تماس با مشاورین ویلا دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17904
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه