صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت اقساطی در شمال

خرید ویلا نیم پیلوت اقساطی در شمال

1706

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17905
زمین
230 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت اقساطی در شمال 

 

 ویلای نیم پیلوت از آنجایی که دارای قیمت مناسبی نسبت به ویلای تریبلکس و دوبلکس می باشد، طرفداران بیشتری نسبت به بقیه سبک ویلاها در چمستان دارد، اگر به دنبال خرید ویلا ارزان هستید، در این صورت خرید ویلا نیم پیلوت گزینه بسیار مناسب برای خرید ویلا در شمال می باشد.

طراحی این ویلا نما رومی سفید به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویلاهای نیم پیلوت دارای ساختار نیم طبقه ای هستند، و دارای قیمت مناسب تری نیز می باشند؛ زیرا این نوع ویلا دارای زمین و زیربنای محدود و استاندارد می باشند؛ و به صورت مدرن و لاکچری و با تمامی تجهیزات از جمله تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل، اسناد و مدارک کامل و ... بنا می شوند؛ چنانچه قصد خرید ویلا در چمستان را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

این ویلای نیم پیلوت با نمای سفید، یک ظاهر بسیار زیبا و دل انگیز را برای این ویلا به ارمغان آورده است، زمانی که ویلا در سازه نیم پیلوت باشد، برای طراحی و زیباتر شدن نمای داخلی و خارجی، یک پارکینگ مسقف برای این ویلا در نظر گرفته شده است، و 3 اتاق خواب به صورت مستر در طبقه دوم تعبیه شده است.

متراژ کل زمین این ویلای نیم پیلوت، 230 متر مربع می باشد که 15۰ متر را زیربنای ویلا تشکیل داده شده است، و نیز  این ویلای نیم پیلوت نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات ویلا از جمله آب، برق و گاز نصب بوده و آماده بهره برداری می باشد.

تمامی اسناد و مدارک این ویلا کامل بوده و می توان به سند شش دانگ و تک برگ، عرصه و اعیان، و پایان کار اشاره نمود، و خرید ویلا سند دار در الویت برای خرید ویلا در شمال محسوب می شود.

زمانی که برای بازدید از این ویلای جنگلی اقدام می کنید، موقعیت مکانی و محیط ویلا، اسناد و مدارک ویلا و قیمت ویلا را بررسی نمائید، این ویلا با توجه به امتیازات گفته در یکی از شهرک های برند با امنیت بالا در بهدشت چمستان قرار دارد، خرید ویلا شهرکی و با شرایط پرداخت به صورت نصف نقدی و مابقی اقساطی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

زیبایی و به روز بودن ویلاهای ساخته شده در بهدشت چمستان و استفاده از متریال با کیفیت و اسکلت مقاوم، از عوامل موثر در خرید و فروش ویلا در چمستان شده است.

چمستان در 15 کیلومتری در نور قرار گرفته است، و شما می توانید به مناطق تفریحی و گردشگری چمستان مثلا سد الیمالات، پارک جنگلی نور، آبشار آب پری و... دسترسی سریع و راحت داشته باشید، و پیشنهاد ویلا دنیز به شما عزیزان این است، که از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرید، و صاحب یکی از ویلای زیبا در چمستان سرسبز بشوید. 

چناچه نیاز به مشاوره رایگان دارید، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و برای ارتباط بیشتر با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 17905
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه