صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا سند دار در چمستان

خرید ویلا سند دار در چمستان

1039

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 17906
زمین
250 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا سند دار در چمستان

 

امروزه به دلیل آنکه خرید ویلا در شمال متقاضیان زیادی را دارد، به همین خاطر ویلاهای متفاوت و در سبک های لوکس و مدرن در شهرهای شمال احداث شده است، ویلاهای شهرکی طرفداران زیادی را دارد، زیرا امنیت ویلاهای شهرکی بسیار بالا می باشد، و با وجود نگهبان از ورود و خروج افراد متفرقه به شهرک جلوگیری می شود، از این سوی ویلا های شهرکی یکی از گزینه ها، برای خرید ویلا در چمستان محسوب می شود.

این ویلا در سازه نیم پیلوت در سال 1399 توسط مهندسین مجرب در بهدشت طراحی و احداث شده است، و تمامی انشعابات آب و برق و گاز را دریافت نموده است، ویلا از لحاظ قانونی؛ تمامی اسناد رسمی و مجوزات لازم را دریافت نموده است، اسناد رسمی آن به صورت سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار می باشد، افراد زیادی به دنبال خرید ویلا سند دار در شمال هستند، پیشنهاد مشاورین ویلا دنیز به شما عزیزان بازدید از این ویلای جنگلی در بهدشت چمستان می باشد، و شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مشاور املاک ویلا دنیز مراجعه نمائید، و ویلا را از نظر موقعیت مکانی، تجهیزات و امکانات، اسناد و مدارک و... بررسی نمائید.

ویلاهای جنگلی به این علت که از سطح شهر دور هستند، جزو خرید ویلا ارزان در شمال به حساب می آیند، و برای پرداخت مبلغ شرایط بینظیری در نظر گرفته شده است، شما خریداران عزیز می توانید مبلغ را نصف به صورت نقد و مابقی اقساط 4 ماه بدون بهره پرداخت نمائید، و صاحب یک ویلای شیک در بهدشت چمستان شوید.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی  و خرید ویلا نیم پیلوت کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

  این ویلای شهرکی با نمایی بسیار شیک و طراحی داخلی خاص با بنایی به متراژ 140 متر و در زمینی به متراژ 250 متر با ویوی عالی به جنگل، کوه آماده فروش می باشد.

حیاط این ویلا موزاییک شده و با باغچه هایی مملو از درخچه های سرسبز و گیاهان زینتی محوطه سازی شده است، از تجهیزات ویلا می توان به؛ کنتور آب و برق و گاز، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل از قبیل؛ شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف، کولر اسپلیت، کابینت و کمد دیواری از بهترین برند، درب ریموت دار و دوربین مدار بسته، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، پنجره های دوجداره و.... را دارا می باشد.

همانطور که در عکس های ویلا نیم پیلوت مشاهده می کنید، نمای این ویلا سنگی می باشد؛ ویلاهای نماسنگ به دلیل زیبایی و مقاومتی که در برابر هوای شرجی شمال دارد، مورد پسند بسیاری از مشتریان قرار‌ دارند؛ اگر شما عزیزان به دنبال خرید ویلا نماسنگ هستید، می توانید روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا سایر ویلای نما سنگی را در سایت ویلا دنیز مشاهده کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، اقدام نمائید، از مشاورین ویلا دنیز اطلاعات لازم را کسب نمائید.

برای تماس و ارتباط بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.

 


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 17906
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه