صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما رومی در آپادانا

خرید ویلا دوبلکس نما رومی در آپادانا

806

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،700،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18128
زمین
350 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی در آپادانا

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز.

زمانی که اقدام به خرید ویلا در شمال می نمائید، باید از قبل چند سوال از خود بپرسید.

ویلا در چه در منطقه ایی و در چه لوکیشنی قرار دارد؟

ویلا به صورت مستقل است یا شهرکی؟

ویلا به صورت نیم پیلوت است یا دوبلکس و...؟

مزیت و معایب ویلای مورد نظر؟

اسناد و مدارک رسمی ویلا؟

تجهیزات و امکانات ویلا؟

و....

همانطور که مثال زده ایم، قبل از خرید ویلا باید برای سوالات خود پاسخی پیدا کنید، ما در ادامه ی این آگهی قصد معرفی یک ویلا دوبلکس با بهترین تجهیزات و در بهترین منطقه را به شما خریداران محترم داریم، با ما همراه باشید.

کسانی که قصد خرید ویلا جنگلی در شمال را دارند، این ویلا پیشنهاد مناسبی برای انتخاب می باشد، زیرا این ویلای شیک در شهرستان چمستان که جزو شهر نور محسوب می شود، توسط مهندسین مجرب در سازه دوبلکس در منطقه آپادانا سرسبز احداث شده است، از این سوی اگر قصد

خرید ویلا در چمستان دارید، بازدید از این ویلای ارزنده را توسط مشاورین ویلا دنیز از دست ندهید.

این ویلا دارای متراژ زمینی به مساحت  350 متر مربع و 170 متر مربع مساحت زیربنای این ویلای دوبلکس می باشد، اگر به دنبال ویلا لوکس تر و مدرن تر با متراژ ایده آل هستید، این ویلا با سازه امروزی دوبلکس و متراژ گفته شده گزینه مناسب برای خرید ویلا دوبلکس در چمستان می باشد.

هر یک از سازه ها دارای مزیت و معایبی می باشند، ویلای دوبلکس دارای متراژ استاندارد، و بسیار مدرن و نمای داخلی و خارجی بسیار شیک می باشد، و برای آن دسته عزیزانی که می خواهند دید کافی به طبیعت و چشم انداز شمال داشته باشند، گزینه ی خوبی می باشد، اما ویلا دوبلکس به دلیل بکار بردن مصالح و امکانات بیشتر در ساخت، نسبت به ویلای های فلت و نیم پیلوت، دارای قیمت بالاتری می باشد، و برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال خرید ویلا ارزان قیمت هستند، گزینه مناسبی نمی باشد.

این ویلای جنگلی در چمستان دارای بهترین متریال و امکانات می باشد، از تجهیزات ویلا می توان به سیستم سرمایی و گرمایی نظیر؛ کولر اسپلیت، گرمایش از کف، شومینه و شوفاژ، پکیج دیواری و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کابینت و کمد دیواری از بهترین برند، کف سرامیک، پنجره های قدی دوجداره، نور پردازی از سقف، آلاچیق و... اشاره نمود.

خرید ویلا سند دار در شمال یکی از انتخاب های هوشمندانه در چمستان می باشد، زیرا یک خرید مطمئن را تجربه می کنید، از بابت اسناد رسمی و مدارک ویلا می توانید آسوده خاطر باشید، زیرا این ویلا دارای سند رسمی همچون سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان و دارای سند پایان کار نیز می باشد.

این ویلا در یکی از شهرک های برند و با امنیت بالا و شرایط پرداخت فوق العاده، آماده فروش می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک و خرید ویلا اقساطی روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشد، برای ارتباط مستقیم کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18128
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه