صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال

752

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
3،500،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدونه بهره
کد ملک 18137
زمین
300 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال

 

با سلام خدمت شما خریداران عزیز، امیدوارم حالتون خوب باشه، ما در این آگهی قصد داریم، به شما عزیزان یک دستگاه ویلای شیک با سازه دوبلکس در شمال را معرفی نماییم، ما را تا انتها با نگاه گرمتان همراهی کنید.

چمستان یکی از شهرهای جنگلی و توریستی شمال محسوب می شود، اگر شما عزیزان به دنبال منطقه جنگلی هستید، منطقه آپادانا در چمستان گزینه مناسبی برای شما می باشد، زیرا این منطقه جزو منطقه جنگلی با ویو رو به طبیعت همیشه زیبای چمستان، و به جنگل و کوهپایه های شمال می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

اسناد ویلا و یا ملک به صورت سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، پایان کار و... می باشد، و بعد از خرید ویلا و انجام معامله مالکیت ویلا به شما خریدار عزیز تعلق می گیرد، اگر قصد خرید ویلا سند دار را در شمال دارید، قطعا این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد؛ زیرا این ویلا دارای اسناد رسمی و قانونی همچون سند دانگ و تک برگ و.... می باشد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ویلای ارزنده در چمستان دارای 300 متر مربع مساحت زمین و 200 متر مربع مساحت زیربنا می باشد، اگر به دنبال ویلای لوکس با متراژ استاندارد، هستید قطعا این ویلا بهترین گزینه برای خرید ویلا در چمستان محسوب می شود.

این ویلای دوبلکس دارای نمای ظاهری سنگ با رنگهای قهوه ایی و نقره ایی که هارمونی بسیار جذاب را به وجود آورده است، و علاوه بر ظاهری زیبا دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد، که اگر به دنبال خرید ویلا نماسنگ هستید می توانید این ویلا را مد نظر خود، قرار دهید.

این ویلا در چمستان دارای تراسی دلباز با سقف نور پردازی شده و دور تا دور این تراس از شیشه پوشانده شده است، که نمای ویلا را بسیار شیک و مدرن نموده است، این تراس ویویی رو به طبیعت سرسبز شمال و رو به روستا می باشد، که می توانید نهایت لذت را از این ویلا و محیط اطراف آن ببرید، بازدید از این ویلای لوکس را توسط مشاورین مجرب ویلا دنیز از دست ندهید.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک رنگی کلیک کنید.

امکانات داخلی ویلا به صورت زیر می باشد؛

کابینت و کمد دیواری از رنگ های کرم و قهوه ایی با بهترین کیفیت، کف سرامیک، سیستم سرمایی کولر اسپلیت، سیستم گرمایی؛ شوفاژ، شومینه، گرمایش از کف و.. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام، 3 اتاق خواب به صورت مستر و با امکانات کامل، انباری داخل ملک، درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته و.... می توان اشاره نمود.

خرید ویلا در شهرک به دلیل امنیت بالا و وجود شخص نگهبان که 24 ساعته از محیط اطراف ویلا حفاظت می کند، از متقاضی بیشتری برای خرید ویلا در شمال برخوردار می باشد.

حیاط این ویلا از سنگ فرش و گیاهان و درختان زینتی تزیین شده است، که زیبایی ویلا را دو چندان نموده است.

برای دریافت مشاوره کافیست در خواست مشاوره دهید، و برای ارتباط با مشاورین و مدیریت ویلا دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18137
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه