صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس نما رومی در شمال

فروش ویلا دوبلکس نما رومی در شمال

651

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد مابقی اقساط 4یا5ماهه بدون بهره
کد ملک 18138
زمین
200 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس نما رومی در شمال

 

 سلام خدمت همراهان محترم سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه.

امروز با معرفی یک دستگاه ویلا دوبلکس جنگلی در چمستان با شما همراه هستیم، اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

این ویلا در منطقه جنگلی و توریستی شهرستان چمستان با سازه دوبلکس بنا شده است، چمستان به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی بسیار عالی، دارای جنگل و کوهستان های زیادی می باشد؛ و نیز در زمینه ساخت و ساز ویلا پیشرفت چشمگیری داشته است، از این سوی افراد زیادی چمستان را برای خرید ویلا جنگلی انتخاب می کنند.

 همانطور که در عنوان این آگهی گفته شد، این ویلا در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مدار بسته بنا شده است، و به همین خاطر امنیت آن کاملا تضمین شده است، که شما از لحاظ امنیت می توانید آسوده خاطر باشید، برای مشاهده و خرید ویلا در شهرک کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس شهرکی 200 متر می باشد که 18۰ متر آن را زیربنای آن است، 3 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با کمد دیواری و معماری فوق العاده زیبا برخوردار می باشد.

این ویلای دوبلکس نوساز بوده و در سال ۱۳۹۹ بنا شده است؛ تمامی انشعابات و امتیازات ویلا از جمله آب، برق و گاز را دریافت نموده و آماده بهره برداری می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

نمای زیبای این ویلا از سنگ می‌ باشد که یک نمای بسیار زیبا و شیک را برای این ویلا به ارمغان آورده است؛ سنگ به دلیل مقاومت بالایی که در برابر تغییرات دمای هوای چمستان دارد، و به همین دلیل مقاومت بالای سنگ موجب می شود که نمای سنگی طی سال ها زیبایی اولیه خود را حفظ کند، برای مشاهده و

خرید ویلا نماسنگ کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

  این ویلای دوبلکس دارای باغچه بسیار زیبا می باشد که در آن انواع گل و گیاهان زینتی بکار برده که زیبایی و نمای خارجی ویلا را دوچندان نموده است، برای بازدید از این ویلای شیک کافیست با مشاورین ویلا دنیز هماهنگ نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 طراحی داخلی ویلا بسیار زیبا و دلنشین می باشد، که سقف آن کناف کاری شده و تمامی لوستر ها نصب می باشد، کف سالن سرامیک بوده و دیوارهای آن با کاغذ دیواری تزئین شده است، که شما عزیزان با دیدن این ویلا یکباره عاشق آن خواهید شد؛ زیرا این ویلای شیک از بهترین متریال و معماری فوق العاده و دیزاین از بهترین تجهیزات روز برخوردار می باشد.

ویلا دنیز بهترین ها را به شما خریداران عزیز پیشنهاد می دهد، برای مشاهده دیگر فایل های دیگر کافیست به سایت ویلا دنیز مراجعه نمایید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست صفحه قرار دارد، پر نمایید، و برای ارتباط با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18138
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه