صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا باغ نیم پیلوت در آپادانا

فروش ویلا باغ نیم پیلوت در آپادانا

734

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،400،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18139
زمین
280 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا باغ نیم پیلوت در آپادانا 

 

خرید ویلا نیم پیلوت در چمستان یعنی انتخاب عالی از نظر نوع سازه و موقعیت مکانی، امکانات ویلا، امنیت بالا و... محسوب می شود.

چمستان بهترین منطقه برای خرید ویلا جنگلی در شمال می باشد، زیرا چمستان جزو منطقه جنگلی و کوهستانی می باشد، شما به ییلاق های اطراف مانند؛ واز، لاویج و... جنگلهای اطراف همچون؛ پارک جنگلی نور، پارک جنگلی کشپل، و مناطق گردشگری دیگر مثل آبشار آب پری، سد الیمالات و... و دریای خزر دسترسی بسیار راحتی دارید، که تعطیلات و آخر هفته خوبی را می توانید در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید.

ویلایی که قصد معرفی به شما خریداران عزیز داریم، در سازه نیم پیلوت، در منطقه سرسبز چمستان، با متراژ زمینی با مساحت 280 متر مربع و زیربنای 150 متری در یکی از شهرک های برند چمستان با حضور نگهبان 24 ساعته که امنیت ویلا را دو چندان می کند، قرار دارد.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ویلا داخل شهرک جنگلی، دارای محوطه‌ ای زیبا و کامل با درختان و گیاهان زینتی، با بنای نیم پیلوت دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر، با اسناد و مدارک کامل و تمامی انشعابات آب، برق، گاز را نیز دریافت نموده و آماده فروش می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در طبقه اول ویلا سالن نشیمن نسبتا بزرگ با کف سرامیک، آشپزخانه ایی با تجهیزات کامل از کابینت، گاز و هود و شیرآلات از بهترین برند، اتاق‌ خواب مستر، آلاچیق و باربیکیو در محوطه زیبای حیاط که در کنار درختان و گل و گیاهان زیبایی بینظیری دارد، قرار دارد، که شما عزیزان می توانید اوقات فراغت خود را در این مکان سپری کنید، برای بازدید از این ویلای زیبا و مدرن در چمستان کافیست با مشاورین ویلا دنیز هماهنگی لازم را به عمل آورید.


همان‌ طور که می‌ دانید شهرکی بودن ویلا به دلیل داشتن امنیت از مزیت‌ های مهم در خرید ویلا در شمال محسوب می شود، هم‌ چنین داشتن اسناد رسمی و کامل همچون؛ سند شش دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان، پایان کار یکی از مزیت های مهم و اساسی برای خرید ویلا در شهرک می باشد، خوشبختانه این ویلا علاوه بر داشتن امتیازات فوق دارای شرایط پرداخت به صورت، نصف نقد و مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره می باشد، که شما عزیزان با خیال آسوده می توانید اقدام به خرید ویلا سند دار در چمستان سرسبز نمائید.

برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

آپادانا یکی از روستاهای توریستی و زیبا در چمستان محسوب می شود، که دسترسی راحت به مراکز خرید و خیابان اصلی دارد، که این ویلای نیم پیلوت مدرن در آن، توسط مهندسین و معماران مجرب شمال طراحی و احداث شده است.

شما قبل از خرید ویلا نیم پیلوت در چمستان می توانید، به مشاوره املاک ویلا دنیز مراجعه کنید، و اطلاعات لازم از قیمت و موقعیت ویلا و... را توسط مشاورین ویلا دنیز مورد بررسی قرار دهید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18139
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه