صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس سند دار در شمال

فروش ویلا دوبلکس سند دار در شمال

645

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
5،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18142
زمین
250 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس سند دار در شمال

 

ویلا دوبلکس 250 متری با 300 متر زیر بنا و 4 اتاق به صورت مستر در یکی از بهترین منطقه های چمستان در همصفای زیبا آماده فروش می باشد، ما را تا انتهای این آگهی همراه کنید، تا با یکی از بهترین ویلاهای منطقه و با امکاناتی فوق العاده آشنا شوید.

لازم به ذکر است این ویلا، دارای آشپزخانه ایی مدرن با کابینت های گلاس با بهترین کیفیت و دارای گاز و هود و شیرآلات با جنس عالی، کف این ویلا از سرامیک، نور پردازی از سقف، کاغذ دیواری، لوستر های شیک، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل شامل؛ کولر اسپلیت، گرمایش از کف، شوفاژ، شومینه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، درب ضد سرقت و... از امکانات این ویلای ارزنده در چمستان می باشد، برای این ویلا امکاناتی از بهترین کیفیت بکار برده شده است، شما عزیزان با خرید این ویلای شیک و مدرن در چمستان دیگر نیاز به تهیه امکانات و تجهیزات اولیه برای این ویلا ندارید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک رنگی کلیک کنید.

این ویلای دوبلکس از محوطه ی سبز و فضایی بسیار زیبایی بهره مند می باشد، که حتی فضای سبز آن با درختان و گل و... طراحی شده است، علاوه بر حیاط این ویلا از یک تراس بسیار دوست داشتنی با چمن مصنوعی و ویویی رو به کوه و جنگل داشته و می توانید نهایت لذت را از این طبیعت زیبای شمال ببرید، نمای ساختمان این ویلای لوکس از سنگ بوده که مقاومت خوبی در برابر رطوبت هوای شمال دارد، نمای ویلا از سنگ های کرم و نقره ایی می باشد، برای بازدید از این ویلای ارزنده کافیست با مشاورین ویلا دنیز هماهنگی لازم را به عمل آورید.

برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای فوق العاده از نوع شهرکی است، و از نظر امنیتی بسیار مطمئن بوده و خرید ویلا در شهرک می تواند خیالتان را از نظر امنیت آسوده سازد؛ زیرا با وجود نگهبان 24 ساعته، محیط اطراف و ویلای مورد نظر، توسط این شخص محفوظ خواهد بود، و به همین دلیل، ویلاهای شهرکی بسیار پرطرفدار می باشد.

علاوه بر امکانات و گفته شده این ویلا دارای اسناد رسمی و قانونی کامل می باشد، اسناد آن به صورت سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، و پایان کار می باشد، شما نیز می توانید این ویلا را به صورت اقساطی خریداری نمائید، برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا اقساطی دیگر کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اگر به دنبال فراهم نمودن آرامش و آسایش برای خود و خانوادتان هستید، ما به شما عزیزان خرید ویلا در شمال را پیشنهاد می دهیم، علاوه بر داشتن یک ویلای ارزنده در شمال می توانید، از شلوغی و سر و صدای شهر دور بمانید، و اخر هفته ی خوبی را در کنار خانواده ی ارجمندتان سپری کنید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک نمائید.

برای ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست فقط به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18142
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه