صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نما رومی کلاسیک در چمستان

خرید ویلا نما رومی کلاسیک در چمستان

687

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،250،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18164
زمین
220 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نما رومی کلاسیک در چمستان

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

یکی از راه های عالی برای سرمایه گذاری، خرید ویلا در شمال است، بسیاری از افراد هستند به دنبال خرید ویلا، در یک منطقه ای که آینده ای روشن و در حال پیشرفت باشد، هستند، خرید ویلا در چمستان به دلیل پیشرفت عالی در زمینه ساخت و ساز ویلا، خرید و فروش و... بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد. 

 این ویلای جنگلی به دلیل داشتن تمام امکانات فوق العاده، جزو بهترین ویلا در چمستان به شمار می آید، و این ویلا در سازه دوبلکس دارای متراژ و قیمت مناسبی می باشد، و متراژ زمین به مساحت 220 متر مربع و 150 متر مربع مساحت زیربنای این ویلا می باشد، برای مشاهده و  خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

موقعیت مکانی این ویلا در منطقه جنگلی در یکی از شهرستان های توریستی مازنداران در چمستان سرسبز قرار دارد، و شما با خرید ویلا در چمستان به راحتی می توانید به مناطق تفریحی و گردشگری چمستان و شهرهای اطراف دسترسی داشته باشید.

این ویلای دوبلکس در شهرک احداث شده است، ویلاهای شهرکی همانطور که می دانید، دارای امنیت بالا می باشد، و امنیت ویلا بسیار حایز اهمیت است،

خرید ویلا در شهرک با نگهبانی 24 ساعته بهترین گزینه برای انتخاب در هنگام خرید ویلا می باشد.

اسناد رسمی یکی از رکن های مهم برای خرید ویلا در شمال محسوب می شود، که شما خریداران عزیز، باید قبل از خرید، مدارک و اسناد ویلا را مورد بررسی قرار دهید، خوشبختانه ویلاهای چمستان دارای اسناد رسمی همچون، سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان می باشد، که شما عزیزان با خرید این ویلا دیگر نیاز به ثبت اسناد رسمی نمی باشید، خرید ویلا سند دار در شمال یک خرید مطمئن را برای شما عزیزان فراهم می سازد.

فروش ویلا در شمال فول امکانات در یکی از بهترین شهرک های منطقه با تمام امکانات و انشعابات لازم مانند؛ آب، برق، گاز، و... جزو ویلاهای برتر در این شهرستان محسوب می شود، و اگر بخواهیم از ویلاهای شیک با سازه امروزی ،در رده ویلاهای جنگلی معرفی کنیم، قطعا این ویلا نمونه ی بارز آن می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

علاوه بر امتیازات عنوان شده در متن بالا، شرایط پرداخت برای تسویه ی مالی این ویلای دوبلکس زیبا بسیار مناسب می باشد، از همین سوی کارشناسان مالی مجموعه دنیز این ویلا را از نظر شرایط پرداخت به صورت، نصف مبلغ نقد و مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره و حتی معاوضه نیز صورت می گیرد، به شما خریداران محترم پیشنهاد می دهند، برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

تاسیسات سرمایی و گرمایی ویلا بصورت؛ کولر اسپلیت، شومینه، شوفاژ، گرمایش از کف می باشد.

کابینت و کمد دیواری و تجهیزاتی داخلی ویلا با بهترین کیفیت طراحی شده است.

برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک نمائید.

برای تماس با مجموعه دنیز به بخش تماس با ما مراجعه نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18164
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه