صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس با معماری متفاوت در شمال

خرید ویلا دوبلکس با معماری متفاوت در شمال

621

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18165
زمین
215 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس با معماری متفاوت در شمال 

 

 با سلام، خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز.

این ویلا در دو طبقه به صورت دوبلکس ساخته شده است، در طبقه اول، سالن بزرگ با نورگیری عالی و پنجره های قدی دو جداره که دید کافی به طبیعت شمال دارد، و آشپزخانه ای مدرن با کابینت های شیک و به روز  به همراه هود و گاز و شیرآلات شیک و کف سرامیک با کاغذ دیواری شیک مدرن، توسط مهندسین و معماران مجرب شمال طراحی شده است، همچنین این ویلا دارای 4 اتاق خواب به صورت مستر در طبقه دوم قرار دارند، هر یک از این اتاق خواب ها دارای امکانات کامل از سرویس بهداشتی ایرانی، کاغذ دیواری و... می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا در شمال کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ملک دارای رئوف گاردن خیلی زیبا و شیک می باشد، و کف آن با چمن مصنوعی با جنس عالی پوشیده شده است، و نیز رو به طبیعت زیبای چمستان می باشد، که می توانید نهایت لذت را از این فضای فوق العاده ببرید، حتی در تایم شب این زیبایی، دو چندان می شود، افراد زیادی به دنبال خرید ویلا با رئوف گاردن می باشند، این ویلا با سازه ی دوبلکس و امتیازات دیگر جزو ویلاهای لوکس در چمستان محسوب می شود، برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای جنگلی دارای متراژ زمین به مساحت 215 متر مربع و 250 متر مربع زیربنای آن می باشد، که تمامی انشعابات لازم آب و برق و گاز را در سال 1399 دریافت نموده است.

علاوه بر همه مزیت های ذکر شده در متن بالا، این ویلا دارای سند پایان کار است، و اسناد دیگر این ویلا به صورت سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان می باشد.

هر یک از این اسناد دارای معنای خاصی می باشند، و به صورت زیر می باشد؛

سند شش دانگ؛ به صورت کامل، از 6 جهت مالکیت تعلق می گیرد.

سند تک برگ؛ جدیدترین نوع سند، سند تک برگ می باشد، که در آن اطلاعات دقیق از ملک قابل مشاهده می باشد.

عرصه و اعیان؛ عرصه مشخصات زمین و اعیان تعداد واحد را مشخص می کنند.

و...

شما عزیزان با خرید این ویلا دیگر نگران اسناد و تغییر مالکیت، نباشید، زیرا با خرید این ویلای جنگلی مالکیت تمام بعد از معامله به شما تعلق می گیرد، برای مشاهده و خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای جنگلی در شمال دارای یک منظره فوق العاده و امنیت بالا می باشد، و در یکی از شهرک های لوکس با معماری متفاوت توسط مهندسین و معماران مجرب در چمستان ساخته شده است، اگر به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید، این ویلا گزینه ی مناسبی می باشد، این ویلای دوبلکس جنگلی را بخاطر بسپارید.

برای دریافت مشاوره برای خرید ویلا دوبلکس در چمستان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز کافیست فقط به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

ویلا دنیز بهترین ها را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 18165
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه