صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا سند دار در محمودآباد

خرید ویلا سند دار در محمودآباد

827

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18185
زمین
340 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا سند دار در محمودآباد

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز.

 سند هر ملک، شناسنامه آن ملک بوده که نام مالک در آن عنوان شده است، و هر سند توسط اداره ثبت اسناد صادر می گردد، و همچنین، سند شش دانگ و تک برگ، کامل ترین و معتبرترین نوع سند در بین اسناد دیگر می باشند، این ویلای با ارزش در شمال دارای اسناد رسمی و قانونی، سند شش دانگ و تک برگ، عرصه و اعیان و پایان کار می باشد، که بعد از خرید ویلا در محموداباد می توانید برای تغییر مالکیت اقدام نمائید.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 این ویلای سند دار در شمال دارای 340 متر مربع مساحت زمین می باشد، که در محوطه حیاط این ویلا از درختان میوه و گل و گیاه زینتی تزئین شده است، و با قرار گیری آلاچیق در حیاط، می توانید از این فضای زیبا و پر از آرامش نهایت لذت را ببرید، این ویلای ساحلی دارای تمامی انشعابات و تجهیزات اولیه، همچون آب، برق، گاز، شومینه، گرمایش از کف، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و... می باشد.

خرید ویلا نیم پیلوت به دلیل متراژ استاندارد و قیمت منصفانه بهترین گزینه برای انتخاب می باشد، قطعا خرید ویلا در شمال و در شهر ساحلی محمودآباد یکی از بهترین انتخاب برای خرید ویلا ساحلی می باشد، برای بازدید از این ویلای نیم پیلوت کافیست با مشاورین ویلا دنیز هماهنگی لازم را به عمل آورید.

این ویلا در یکی از شهرک های برند در محمودآباد در سازه ی نیم پیلوت طراحی شده است، و به صورت کلی ویلا شهرکی نسبت به ویلا مستقل از امنیت بیشتری برخوردار بوده با وجود نگهبان 24 ساعته در شهرک، خیالتان از بابت امنیت راحت خواهد بود، و با خیال آسوده می توانید اقدام به خرید ویلا در شهرک در شمال نمائید.

شمال کشور به دو منطقه ساحلی و جنگلی تقسیم شده است، افرادی که علاقه به دریا و محیط ساحلی دارند، خرید ویلا ساحلی در شهرهای محموداباد و نوشهر و بابلسر و.... امکان پذیر می باشد، ویلاهای ساحلی به دلیل هم جوار بودن با دریای خزر دارای رطوبت بالا و از قیمت بالاتری نسبت به مناطق جنگلی برخوردار می باشد، خوشبختانه این ویلای نیم پیلوت دارای شرایط پرداخت عالی می باشد، که شما برای تسویه مالی، نصف مبلغ به صورت نقدی و مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره، می توانید اقدام نمائید، با توجه به شرایط اقتصادی قطعا خرید ویلا اقساطی یک انتخاب هوشمندانه می باشد.

برای خرید و فروش ویلا در شمال حتما با مشاورین املاک در زمینه خرید و فروش ویلا مراجعه کنید، و اطلاعات لازم را مانند؛ لوکیشن ویلا، اسناد و قیمت ویلا و... کسب نمائید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کنید، و با مشاورین ویلا دنیز ارتباط بر قرار کنید، برای تماس و ارتباط مستقیم با مجموعه ی دنیز  به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 ویلا دنیز بهترین ها را به شما خریداران عزیز پیشنهاد می دهد، برای مشاهده دیگر ویلا ها، کافیست به سایت ویلا دنیز مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18185
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه