صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا دوبلکس کلاسیک در نوشهر

فروش ویلا دوبلکس کلاسیک در نوشهر

705

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
5،000،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18194
زمین
350 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس کلاسیک در نوشهر 

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه.

آیا تا به حال قصد خرید ویلا در شمال را داشته اید؟

اگر بخواهید ویلایی را در شمال خریداری کنید، در کدام منطقه و در چه سبکی ویلایی را انتخاب می کنید؟

با ما همراه باشید، تا به شما عزیزان این ویلای دوبلکس کلاسیک را در نوشهر معرفی کنیم.

امروزه ویلاها در سازه های متفاوت و کلاسیک طراحی و ساخته می شوند، اغلب مهندسین، ویلاها را در سازه نیم پیلوت، دوبلکس، تریبلکس و... طراحی می کنند، زیرا افراد به دنبال خرید ویلا لوکس و شیک هستند، و نیز ویلاها در سازه دوبلکس و تربیلکس و... جزو ویلاهای لاکچری محسوب می شوند.

خرید ویلا دوبلکس دارای مزیت های فوق العاده ایی می باشد، این سبک ویلاها دارای نمای خارجی شیک که با سنگ و یا شیشه پوشانده می شوند، که نمای فوق العاده زیبایی دارند، و نمای داخلی ویلا با استفاده از راه پله، که برای دسترسی به طبقات دیگر قرار داشته است، فضای داخلی ویلا را تغییر می دهد، و دیگر مزیت ویلای دوبلکس متراژ استاندارد و زیاد آن می باشد، که برای آن دسته از عزیزانی که دارای جعمیت زیاد هستند، گزینه ی بسیار خوبی می باشد، و شما عزیزان با خرید ویلا دوبلکس در نوشهر به طبیعت و جنگل های نوشهر، دید بسیار عالی دارید، که به راحتی میتوانید به تماشای این طبیعت زیبا بپردازید.

برای مشاهده و خرید ویلا در نوشهر کافیست روی لینک رنگی شده کلیک کنید.

این ویلای کلاسیک دارای 350 متر مربع زمین و 250 متر مربع زیربنا می باشد، و 3 اتاق خواب هایی که برای ویلا در نظر گرفته شده است، به صورت مستر می باشد، سقف این ویلا به صورت کناف و نور پردازی شده می باشد، و کف این ویلا از سرامیک، پنجره های دوجداره، کابینت و کمد دیواری از بهترین کیفیت و... تعبیه شده است.

عوامل مختلفی بر روی قیمت ویلا تاثیر خواهند گذاشت، این ویلا در شهرکی با امنیت بالا با ویو رو به طبیعت همیشه سبز نوشهر قرار دارد، از این سوی دارای قیمت منصفانه ای می باشد، شما برای پرداخت مبلغ این ویلای دوبلکس، می توانید نصف را به صورت نقد و مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره بپردازید،  اما باید قبل از معامله تعداد اقساط و میزان قسط را مشخص کنید، و سپس اقدام به خرید ویلا در شهرک نمائید، خرید ویلا اقساطی در شمال یکی از بهترین گزینه برای

خرید ویلا در شمال محسوب می شود.

این ویلا علاوه بر نکات گفته شده در متن بالا، دارای اسناد و مدارک رسمی می باشد، اسناد آن؛ سند شش دانگ، تک برگ و عرصه و اعیان می باشد،

خرید ویلا سند دار دغدغه تمامی خریداران می باشد، زیرا با خرید ویلا با اسناد رسمی و قانونی، یک خرید مطمئن را تضمین می کنند.

مشاورین ویلا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد، برای دریافت هر گونه مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

برای تماس با مجموعه دنیز کافیست کلیک کنید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما می باشد.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18194
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه