صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در محمودآباد

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در محمودآباد

1404

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،300،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18195
زمین
200 متر مربع
بنا
155 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت نماسنگ در محمودآباد  

 

یکی از مواردی که باعث جذب افراد، برای خرید ویلا در شمال می‌ شود، محیط اطراف و طبیعت موجود در محوطه‌ ی بیرونی ویلا می‌ باشد، که در هنگام بازدید، توجه را به خود جلب می کند، این ویلا در محیط جنگلی با ویو رو به جنگل می باشد، که اگر شما عزیزان به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، این ویلا در شمال می تواند گزینه ی خوبی برای انتخاب باشد.

ویلاهای جنگلی در شمال کشور به ویلاهایی گفته می شود، که در منطقه و روستاهای جنگلی با منظره جنگل قرار گرفته باشند، ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی قیمت بسیار مناسبی دارند و شما می توانید با توجه به مقدار هزینه ایی که قصد دارید، صرف خرید ویلا در شمال نمائید، ویلا مورد نظر را پیدا کنید، برای مشاهده و خرید ویلا در محموداباد در سایت ویلا دنیز کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 مناطق جنگلی به نسبت منطقه های ساحلی از رطوبت کمتری برخوردارند، و نمای اغلب ویلا از سنگ می باشد، که در برابر رطوبت شمال در امان باشد،

خرید ویلا نماسنگ به دلیل ظاهر شیک دارای طرفداران بسیاری می باشد، و نمای این ویلای نیم پیلوت بصورت سنگ، از مرغوب ترین جنس می باشد، پیشنهاد ما به شما عزیزان بازدید از این ویلای نیم پیلوت در محمودآباد می باشد.

در طراحی ویلا نیم پیلوت برای ایجاد مکانی مثل اتاق خواب، پارکینگ، انباری در ملک و... با ایجاد یک اختلاف سطح، نیم طبقه ای طراحی می شود، این ویلای نیم پیلوت دارای 155 متر متراژ زیربنا و در زمینی به مساحت 200 متر مربع توسط مهندسین با متریال لوکس ساخته شده است، این نوع سازه ها یعنی ویلاها نیم پیلوت اصولا در زمین هایی با متراژ کم احداث می شوند، از این سوی از قیمت کمتری برخوردار می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا نیم پیلوت در سایت ویلا دنیز کافیست روی لینک رنگی کلیک کنید.

 در این ویلای جنگلی، 3 اتاق خواب به صورت مستر به همراه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با حمام و با امکانات کامل می باشد، و از دیگر امکانات ویلا می توان به سیستم گرمایی؛ شوفاژ، شومینه و گرمایش از کف، کولر اسپلیت اشاره نمود.

تمامی اسناد و مدارک این ویلا آماده و قابل اجرا می باشد؛ چنانچه شما هم به دنبال خرید ویلا سند دار در شمال هستید؛ تا یک خرید مطمئن و قانونی را در شمال معامله کنید، قطعا این ویلا گزینه ی عالی برای انتخاب می باشد؛ زیرا این ویلای جنگلی تمامی اسناد رسمی همچون؛ سند شش دانگ، عرصه و اعیان، تک برگ و پایان کار را دریافت نموده است.

اگر شما خریداران محترم به دنبال خرید ویلا اقساطی در محموداباد هستید، مشاوران مجموعه دنیز به شما این ویلای شیک را پیشنهاد می دهند، زیرا فروشنده برای فروش این ویلا و برای دریافت مبلغ شرایط، بینظیری به صورت نصف مبلغ نقد و مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره و حتی گزینه معاوضه در نظر گرفته است، که می توانید از این فرصت بهره مند شوید.

ویلا دنیز همراه همیشگی شما عزیزان می باشند و برای تماس با مجموعه دنیز کافیست فقط به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18195
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه