صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا فلت لاکچری در شمال

فروش ویلا فلت لاکچری در شمال

771

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،100،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18208
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا فلت لاکچری در شمال

 

با سلام، خدمت همراهان همیشگی ویلا دنیز، اگر به دنبال خرید ویلا فلت با امکاناتی همچون؛ استخر و سونا و در محیط شهرکی هستید، این ویلای مدرن را مد نظر خود قرار دهید.

در ادامه ی این آگهی به صورت تکمیلی با این ویلای ارزنده آشنا خواهید شد.

معمولا به خانه هایی که در یک طبقه ساخته می شوند، به آن ویلا همکف و یا ویلا فلت می گویند، و همچنین ویلاهای همکف در یک طبقه و دارای یک سقف می باشند و معمولا در مجموعه ارزان ترین ویلاها در شمال محسوب می شوند.

این ویلای فلت دارای 200 متر مربع زمین و 100 متر زیربنا به همراه 2 اتاق به صورت مستر می باشد، این ویلای فلت تمامی امکانات لازم همچون؛ استخر، سونا، جکوزی، آلاچیقی در حیاط را دریافت نموده است.

خرید ویلا جنگلی در چمستان برای افرادی که به دنبال خرید ویلا در شمال هستند، گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد.

پیشنهاد ما به شما عزیزان قبل از  خرید ویلا در چمستان  این است، که شرایط آب و هوایی، لوکیشن ویلا، فرهنگ و آداب و رسوم مردمان چمستان و... اطلاعات لازم را کسب نمایید.

قبل از خرید ویلا لازم است، که حتما ویلا را از نزدیک بازدید و بررسی کنید، برای مثال مواردی همچون؛ سیستم سرمایی و گرمایی ویلا، انشعابات آب، برق، گاز، هزینه های جانبی ویلا، دسترسی به مراکز خرید و شهر و... به دقت بررسی کنید، این ویلا تمامی امکانات لازم و ضروری را اعم از؛ آب، برق، گاز را دریافت نموده است. 

این ویلای جنگلی دارای 2 اتاق مستر به همراه کمد دیواری و کف سرامیک و پنجره های قدی دوجداره و امکانات کامل آشپز خانه ایی با کابینت، و امکانات سرمایی و گرمایی همچون شومینه، گرمایش از کف، شوفاژ، کولر اسپلیت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، انباری داخل ملک که می توانید وسایل غیر کاربردی خود را در این مکان نگهداری کنید، حیاط سازی زیبا و سرسبز در چشم انداز زیبای جنگلی، یکی از ویژگی های عالی این ویلا می باشد.

این ویلا در داخل شهرکی با نگهبانی 24 ساعته، و ویلا دارای تجهیزات امنیتی مانند؛ دوربین مدار بسته، درب ضد سرقت، آسایش و امنیت را برای شما عزیزان تضمین می کند، و این ویلا در چمستان با موقعیت مناسب، گزینه ای مناسب برای کسانی که مایل به خرید ویلا در شهرک هستند، می باشد.

ناگفته نماند؛ انشعابات این ویلا نیز نصب شده است، و ملک دارای سند تک برگ، سند شش دانگ و پایانکار می باشد، و همچنین شما می توانید هزینه ی این ملک سند دار را به صورت نصف مبلغ نقد و مابقی اقساطی بدون بهره و یا به صورت معاوضه، پرداخت و خریداری کنید.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار و خرید ویلا اقساطی کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مشاورین ویلا دنیز آماده خدمت رسانی به شما خریداران و سرمایه گذاران عزیز می باشند، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

برای تماس  ارتباط مستقیم با مجموعه دنیز، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

این ویلای زیبا را بخاطر بسپارید.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18208
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه