صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس مبله در شمال

فروش ویلا دوبلکس مبله در شمال

628

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط 4ماهه بدون بهره
کد ملک 18242
زمین
270 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس مبله در شمال

 

سلام و عرض ادب و احترام به همراهان محترم سایت تخصصی مشاورین ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

این ویلا دوبلکس در یکی از مناطق سرسبز شهرستان چمستان، در سازه دوبلکس به صورت فول فرنیش احداث شده است، شهرستان چمستان یکی از معروف ترین شهرهای توریستی شمال کشور می باشد؛ این شهر به دلیل مجاورت با سواحل دریای خزر و جنگل های بکر، مقصد سالیانه بسیاری از مسافران و توریست ها می باشد؛ اگر شما عزیزان هم قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما عزیزان، خرید ویلا در چمستان می باشد.

این ویلا فول فرنیش می باشد، یعنی به صورت مبله و با امکانات داخلی با مبلمان و... چیدمان شده است، و این ویلا دارای آبگرمکن، مبل، اجاق گاز، تخت، فرش و... می باشد، علاوه بر آن  انشعابات آب، برق و گاز آن متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد، که شما خریداران عزیز بعد از خرید این ویلا در چمستان می توانید تمامی این امتیازات و انشعابات را به نام خود، تغییر مالکیت دهید.

متراژ کل زمین این ویلای جنگلی  270 متر می باشد که 160 متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است؛ 3 اتاق خواب که در این ویلا در نظر گرفته شده است، به صورت مستر و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با امکانات دیگر همچون تخت و فرش و پرده می باشد، و همچنین ویلا دارای آلاچیق، درب ریموت دار، کولر اسپلیت، منبع آب، پکیج دیواری و... می باشد، شما با خرید این ویلای دوبلکس دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکاناتی نمی باشید.

اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، این ویلا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ زیرا دارای شرایط پرداخت نقد و اقساطی است و همچنین قابلیت معاوضه هم دارد، و علاوه بر آن سند این ویلا به صورت شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان عرضه می شود؛ برای مشاهده و خرید ویلا سنددار دیگر کافیست روی نوشته شده کلیک نمایید تا از سایر ویلاهای سنددار در سایت دنیز دیدن فرمایید.

امنیت ویلا با تجهیزاتی مانند؛ درب ضد سرقت و دوربین مدار بسته محفوظ می شود، و این ویلای دوبلکس در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته نیز قرار دارد که امنیت ویلا دو چندان می شود.

اگر به دنبال ویلا با در لوکیشن عالی و با امکانات کامل با چشم انداز عالی در شمال هستید، قطعا این ویلای دوبلکس یکی از بهترین گزینه برای خرید ویلا دوبلکس جنگلی می باشد، همانطور که در تصاویر مشهود است، این ویلا با بهترین متریال طراحی و احداث شده است، برای بررسی و اطلاعات بیشتر بازدید از این ویلای ارزنده را توسط مشاورین ویلا دنیز از دست ندهید.

 مشاورین مجرب ویلا دنیز آماده پاسخ گویی به سوالات شما خریداران عزیز می باشد، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین مجرب ما در ارتباط بوده و یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.

 از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید، از شما سپاس گذاریم.


محدوده آدرس:

مشاور خانم دانشور(کارشناس فروش ملک )

** 09197805900

  • کد ملک: 18242
درخواست مشاوره
09197805900
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه