صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت سند دار در چمستان

خرید ویلا فلت سند دار در چمستان

720

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

قیمت
2،100،000،000 تومان
نصف نقد الباقی اقساط4ماهه بدون بهره
کد ملک 18245
زمین
280 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت سند دار در چمستان

 

امیتازات و نکات فوق العاده ویلا در چمستان چگونه می باشد؟

سند شش دانگ و تک برگ

در سازه فلت

شهرکی

ویو جنگل و کوهپایه 

و...

با ما همراه باشید تا به صورت مفصل در مورد ویلا فلت جنگلی در چمستان با شما عزیزان صحبت کنیم.

ویلای جنگلی در شمال به دلیل داشتن چشم انداز جنگل و آب و هوای عالی، طرف داران زیادی داشته است، چه بسا بهتر این ویلا در شهرکی با امنیت بالا که توسط نگهبان 24 ساعته تامین می شود، قرار داشته باشد، زیرا ما شاهد ویلای غیر شهرکی و به اصطلاح ویلاهای مستقل هستیم، که امکانات و تجهیزات شهرک که مهم ترین آنها امنیت می باشد، را ندارد، پس با خرید ویلا شهرکی خرید خود را در چمستان تضمین کنید.

ویلا فلت ارزن در زمینی به مساحت 280 متر ساخته شده است، که از این مساحت 200 متر مربع را به زیربنای این ویلا تعلق گرفته است.

حیاط و فضای سبز این ویلای فلت سند دار بسیار شیک با درختان و گل های زینتی طراحی شده است، کف ویلا با سنگ فرش های متفاوت تاثیر بسیار در جذابیت حیاط داشته است.

خوشبختانه این ویلا فلت هیچ مشکلی از لحاظ اسناد رسمی و حقوقی ندارد؛ زیرا سند آن به صورت سند شش دانگ، تک برگ، عرصه و اعیان، پایان کار می باشد، که بعد از خرید، سند به نام خریدار انتقال داده می شود، و شما عزیزان صاحب یکی از ویلای مدرن در چمستان خواهید شد.

از طریق سه مسیر می توان از تهران به چمستان دسترسی داشت؛

  1. جاده هراز
  2. جاده چالوس
  3. جاده فیروزکوه

شمال کشور دارای 2 بافت ساحلی و جنگلی می باشد، که شما عزیزان می توانید بر اساس علایق و خواسته ی خود منطقه ای را برای خرید ویلا در شمال در نظر بگیرید،  مناطق جنگلی همیشه از جنگل های سرسبز و زیبا برخوردار بوده است، که شما می توانید به نحو احسنت از طبیعت زیبای چمستان لذت ببرید.

از این سوی اگر قصد خرید ویلا جنگلی با متراژ زمینی به مساحت 280 متر مربع در سازه فلت هستید، می توانید این ویلا را جزو یکی از انتخاب های خود بدانید.

این ویلا تمامی انشعابات لازم همچون آب و برق و گاز را در سال 1399 دریافت نموده و نصب شده می باشد، از امکانات داخلی ویلا می توان به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، 3 اتاق خواب، کابینت و سقف چوبی و... اشاره نمود.

خرید ویلا با شرایط خاص می تواند یک انتخاب ارزشمند را نصیبتان کند، با توجه به شرایط اقتصادی و پیشرفت شمال کشور در عرصه خرید و فروش ویلا،

خرید ویلا فلت و یا خرید ویلا سند دار در شمال یک سرمایه گذاری بسیار هدفمند خواهد بود، برای پرداخت مبلغ این ویلا می توانید نصف مبلغ را نقد و مابقی اقساط 4 ماهه بدون بهره و حتی بصورت معاوضه خریداری کنید، خرید ویلا اقساطی می توانید در شمال بعنوان یک امتیاز مثبت در نظر داشت.

مشاورین ویلا دنیز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند، برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین ها را برایتان ارزومندیم.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس حمید رضوی

** 09199916799

  • کد ملک: 18245
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه